زمان : 28 Aban 1397 - 10:05
شناسه : 147534
بازدید : 4688
برگزاری مانور زلزله در هنرستان پسرانه کار دانش عباس ابن علی شهرستان  تفت رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد: برگزاری مانور زلزله در هنرستان پسرانه کار دانش عباس ابن علی شهرستان تفت رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان تفت گفت :مانور زلزله با حضور مسئولین شهرستان در محل هنرستان کارودانش عباس این علی این شهرستان به اجرا درآمد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛جلیل کهدویی عنوان کرد ،در این مانور دانش آموزان در گروههای کمک آتش نشان ،همیار جمعیت هلال احمر و انتظامات در کنار نجاتگران این جمعیت مانور زلزله و ایمنی مدارس را با موفقیت اجرا کردند .

وی آشنایی و آمادگی دانش آموزان هنگام وقوع زلزله و نقش آنها در کمک و یاری رسانی به مصدومان در دقایق اولیه وقوع زلزله را از عمده اهداف مانور اعلام کرد .

این مقام مسئول اظهار داشت : در مانورها دانش آموزان در شرایط حادثه قرار گرفته و همین امر باعث می شود که شیوه رویارویی با زلزله را که از پیش با استفاده از روش های علمی و نتیجه بخش تدوین شده و مورد ارزیابی نیز قرار گرفته را بیاموزند و این یافته های تجربه شده را نیز در طول زندگی و در هنگام زلزله مورد استفاده قرار دهند .

وی افزود :  عوامل امدادی دیگر از جمله مدیریت بحران ،آتش نشانی ،شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ، نیروهای انتظامی و آموزش و پرورش هلال احمر را در برپایی این مانور یاری دادند .