زمان : 26 Aban 1397 - 12:43
شناسه : 147496
بازدید : 5520
دیدارمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حجت الاسلام مظفر سالاری دیدارمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حجت الاسلام مظفر سالاری

مناسبت هفته کتاب، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حجت الاسلام مظفر سالاری از نویسنده های برجسته استان یزد دیدار کرد.

مجید جوادیان زاده در این دیدار گفت:ظرفیت های خوبی در زمینه داستان نویسی در استان یزد وجود دارد که آقای سالاری به عنوان یکی از بهترین نویسندگان در این زمینه است.
به گفته وی استان یزد از دیر باز مهد حضور شخصیت های بزرگوار بوده است که از نمونه های آن می توان به آذریزدی اشاره کرد.
جوادیان زاده افزود: امسال رویداد انتخاب پایتخت کتاب را در پیش داریم و هفته کتاب، تبلور و تجلی فعالیت های انجام شده طی سال جاری در راستای اخذ این نشان برای استان یزد است.
این مسئول با تبیین برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در هفته کتاب اظهار داشت: افتتاح نمایشگاه کتاب، کارگاه نویسندگی کتاب کودک، اجرای طرح های موسیقی کتاب و سفیران دانایی، افتتاح باشگاه کتابخوانی کودکان کار و خیابانی و رونمایی و راه‌اندازی نخستین کتاب فروشی سیار استان از جمله این برنامه هاست.
وی، افتتاح دبیرخانه استانی خبرگزاری کتاب، راه اندازی رادیو کتاب دانایی، جشن بیستمین سالگرد فصلنامه فرهنگ و هنر یزد، افتتاح طرح دوشنبه های کتابخوان در مهد کودک، بازدید از کتابخانه های زرتشتیان و افتتاح باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان زرتشتیان، تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب و نشر و اختتامیه نخستین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی از دیگر نامه‌های مهم هفته کتاب در یزد است.