زمان : 25 Aban 1397 - 20:01
شناسه : 147479
بازدید : 3007
برگزاری شب شهرستان میبد در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان یزد برگزاری شب شهرستان میبد در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان یزد در سومین شب برگزاری یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و دومین نمایشگاه زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی استان یزد، شب شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، شامگاه دیروز بیست و چهارم آبان ماه، برنامه شب شهرستان به میزبانی شهرستان میبد و با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرکل و معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، فرماندار شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن خیر مقدم به کلیه بازدیدکنندگان از عموم مردم خواست تا به شهرستان میبد سفر و از آثار و اماکن تاریخی این شهرستان بازدید کنند.

گفتنی است: اجرای کار زنده توسط هنرمندان صنایع دستی این شهرستان و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های شب شهرستان میبد در سومین شب برگزاری یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی و دومین نمایشگاه زیلو، حصیر و زیراندازهای سنتی استان یزد بود.