زمان : 20 Aban 1397 - 14:39
شناسه : 147403
بازدید : 5047
برگزاری نشست تخصصی کارگزاران تورهای ورودی یزد برگزاری نشست تخصصی کارگزاران تورهای ورودی یزد شنبه نوزدهم آبان ماه 97، نشست تخصصی کارگزاران تورهای ورودی در یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ این جلسه تخصصی عصر دیروز در محل اداره کل میراث فرهنگی یزد با حضور مدیر کل و سرپرست معاونت گردشگری اداره کل  و با توجه به ضرورت برنامه ریزی و شناسایی بازارهای هدف برای جذب بیشتر گردشگران تشکیل شد.

در این جلسه که تعدادی از دفاتر فعال که طی سال گذشته موفق به اجرای تورهای ورودی بطور مستقیم  شده بودند، حضور داشتند ، هر کدام از دفاتر بعنوان هسته مرکزی و با توجه به تورهای ورودی که قبلا داشته اند ، برای برنامه ریزی در خصوص تورهای ورودی یک کشور خاص  انتخاب شدند .

گفتنی است: شناسایی بازار های کشور هدف، هماهنگی لازم، ظرفیت سازی، متولی گری برای حضور در نمایشگاههای خارجی، جذب راهنمایان گردشگری مسلط به زبانهای خارجی در هر گروه و ارتباط با هتلهای شهر به تناسب سلیقه گردشگران،  ایجاد انسجام و جذب سایر دفاتری که مایل به انجام کار هستند از جمله برنامه هایی بود که برای این دفاتر مجری مطرح شد.