زمان : 07 Aban 1397 - 10:29
شناسه : 147240
بازدید : 4427
برگزاری راهپیمایی 13 آبان در بیش از 60 نقطه استان یزد برگزاری راهپیمایی 13 آبان در بیش از 60 نقطه استان یزد

سعید زارع در نشست کارگروه دانش‎‎آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت 13 آبان که در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، مصادف شدن 13 آبان امسال با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بازگشت تحریم‎‎های ظالمانه، برنامه‏‏ ریزی استکبار جهانی در این رابطه با هدف ‎‎ گذاری شده دانست و با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ملی مباره با استکبار، افزود: حضور مردم در صحنه‏‏‌های انقلابی همواره موجب عقب‌نشینی و یاس دشمنان انقلاب ار توطئه‌‏‏هایشان شده است.

وی با بیان این که استکبارستیزی یک مفهوم قرآنی است، گفت: حرکت اباعبدالله حسین(ع) در محرم سال 61 هجری قمری نیز یک حرکت استکبارستیزانه بوده است لذا حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان با توجه به این که محوری‎‎ترین پیام انقلاب اسلامی نیز استکبارستیزی بوده، به مراتب از راهپیمایی 22 بهمن مهم ‎ تر است.

زارع آمریکا را به معنای کامل شیطان بزرگ خواند و گفت: رویه‎ی امروز دولتمردان آمریکا ناشی از خوی استکباری آنهاست و آیات قران کریم نیز به این موضوع اذعان دارد.

وی در ادامه با اعلام مسیرهای راهپیمایی 13 آبان ماه در شهر یزد، گفت: مراسم راهپیمایی از ساعت 9 صبح این روز از چهار سوی مسیرهای میدان شهید بهشتی، میدان بعثت، چهارراه سلمان و مسجد روضه محمدیه(حظیره) به سمت میدان امیرچخماق آغاز می‏‏‌شود.

زارع در پایان ایراد سخنرانی  یکی از مقامات کشوری، اجرای سرود دانش آموزی، مداحی با توجه به مصادف شدن این روز با ایام دهه آخر صفر و قرائت قطعنامه راهپیمایی را از برنامه‎‎های این روز در محل اجتماع راهپیمایان در میدان امیرچخماق اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما