زمان : 25 Mehr 1397 - 10:57
شناسه : 147060
بازدید : 4818
نشست هم انديشي سفيران اجتماعي برگزار شد به رياست معاون سياسي ،امنيتي و اجتماعي فرمانداري؛ نشست هم انديشي سفيران اجتماعي برگزار شد نشست هم انديشي سفيران اجتماعي به رياست"محمد علي جعفري" معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي و با حضور اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر و ميهماناني از كارشناسان و فعالان اجتماعي در محل فرمانداري تشكيل شد.

به گزارش يزد فردا؛ نشست هم انديشي سفيران اجتماعي به رياست"محمد علي جعفري" معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي و با حضور اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر و ميهماناني از كارشناسان و فعالان اجتماعي در محل فرمانداري تشكيل شد.

جعفري" ضمن بيان اهداف و فعاليت‌هاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدرشهرستان، اظهار داشت: هدف تشكيل اين شورا هماهنگي دستگاه‌ها براي مبارزه  با اعتياد و مواد مخدر مي‌باشد. 

وي همچنين با تأكيد براينكه شورا براي رسيدن به اهداف خود در سه مقوله مقابله، درمان و پيشگيري در خصوص معظل اعتياد اقدام به تهيه نقشه راه نموده و فعاليت‌هاي خود را درچهارچوب اين نقشه ادامه داده است افزود:درمان اعتياد نيز با توجه به اينكه بيماري اعتياد يك بيماري مزمن و عود شونده هست، حوزه‌هاي مختلف از جمله كمپ‌ها و كلينيك هاي ترك اعتياد و انجمن معتادان گمنام در اين خصوص فعال هستند كه هركدام به شيوه خاص خود در اين زمينه فعاليت مي‌نمايند. 

گفتني است در پايان اين نشست نيز مقرر شدمدعوين (سفيران اجتماعي) طرح‌هاي خود را در زمينه پيشگيري از اعتياد تا پايان مهرماه به شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارائه نمايند.