زمان : 12 Mehr 1397 - 13:26
شناسه : 146814
بازدید : 13179
برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از ساعت 9 صبح امروز در 7 حوزه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، این انتخابات علاوه بر مرکز استان در ادارات راه و شهرسازی شهرستان های اردکان، میبد، ابرکوه، تفت، مهریز و بافق در حال برگزاری است و در یزد، شعبه مرکزی اخذ رای در محل ساختمان شماره 2 اداره کل راه و شهرسازی مستقر شده است.

دکتر نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت در گفتگو با روابط عمومی سازمان ضمن تمجید از فضای دوستی و صمیمیت حاکم بر انتخابات اظهار داشت: هیئت اجرایی این انتخابات از بدنه مهندسان استان تشکیل شده و زمینه جلب همراهی و همدلی هرچه بیشتر مهندسان را فراهم کرده است. وی میزان حضور مهندسان در شعب اخذ رای تا زمان تهیه گزارش در ساعت 12 ظهر را بسیار خوب توصیف کرد و از سایر مهندسان عضو سازمان نیز دعوت نمود در اولین فرصت برای مشارکت در انتخاب هیئت مدیره دوره هشتم سازمان در محل شعب اخذ رای حاضر و به منتخبانشان رای دهند.

وی ابراز امیدواری کرد بلافاصله پس از پایان زمان نهایی رای گیری و انجام مراحل قانونی، اسامی منتخبان دوره هشتم هیئت مدیره رسماً اعلام گردد.

مهندس رضایی رئیس هیئت اجرایی انتخابات نیز با اشاره به اینکه مراحل انتخابات از خرداد ماه با انتشار فراخوان برای ثبت نام آغاز و با بررسی صلاحیت کاندیداها و فراهم آمدن مقدمات اخذ رای تداوم یافته است، افزود: انتخابات با استفاده از نرم افزار پیشرفته به صورت الکترونیکی و به موازات آن به صورت پرینت و دستی انجام می شود. وی از هماهنگی کامل بین ارگان های دست اندر کار انتخابات و همکاری آنها با هیئت اجرایی و دستگاه نظارت تشکر کرد و گفت: از آنجا که در میان کاندیداهای واجد شرایط نمایندگانی از رشته های شهرسازی و ترافیک وجود نداشت رای دهندگان 9 نفر را انتخاب خواهند کرد و این خلا  با اعلام اسامی منتخبان در گروه های مربوطه تکمیل خواهد شد. رئیس هیئت اجرایی انتخابات حضور مهندسان در ساعات اولیه رای گیری را کم نظیر خواند.