زمان : 30 Shahrivar 1397 - 17:39
شناسه : 146492
بازدید : 39696
جوانان مایه مباهات هلال احمر هستند سومین جلسه مجمع کانون های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان یزد: جوانان مایه مباهات هلال احمر هستند سومین جلسه مجمع کانون های جوانان و دانشجویی هلال احمر استان با حضور مدیرعامل و سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان ، دبیر و اعضا شورای مرکزی مجامع هلال احمراستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این جلسه اظهار داشت : فعالیت های داوطلبانه اعضای جوان هلال احمر استان در قالب کانون های دانشجویی و جوانان مایه مباهات این جمعیت می باشد و امیدواریم تا در آینده ای نزدیک بتوانیم با بهبود فرآیندها و تامین اعتبارات موردنیاز، به جایگاه مطلوب و مورد انتظار فعالیت های حوزه جوانان در هلال احمر استان برسیم.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد گفت : دبیران با نوآوری و ارائه ایده های خلاقانه در تولید فکر , ایده پردازی و تبدیل ایده ها به تحقیق و پژوهش در بهبود مستمر برخی از فرآیند ها و تکریم جوانان با  ایجاد همدلی و مشارکت جوانان خوش ذوق و با  کسب رتبه های عالی در فعالیت های بشردوستانه و صیانت از حقوق شهروندی  بتوانند موثر عمل نمایند .

وی بیان داشت : کانون های دانشجویی در سال جدید برای انجام رسالت امدادی و بشر دوستانه باید تمام تلاش خود را انجام دهند و ضمن اشاره به فعالیت موثر کانون های دانشجویی خواستار برنامه و فعالیت های موثر در جذب نیروها و دانشجویان جدید در دانشگاه ها شد.

سید جواد میرحسینی سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد در ادامه این جلسه بیان داشت : مجامع کانون های جوانان و دانشجویی بازوی مشورتی و موتور تحرک دهنده فعالیت ها و جمع اوری ایده ها و تحقق بخشیدن آنها در اهداف جمعیت هلال احمر هستند .

وی بیان کرد :از جمله وظایف این مجامع می توان به نظارت بر انتخابات و فعالیت های کانونهای دانشجویی، تلاش جهت راه اندازی کانونها، بازدید و فعالسازی کانون ها، بررسی مسائل و مشکلات کانون های و ارائه راهکار، ارائه برنامه های ابتکاری و ... می توان اشاره کرد.

در ادامه این جلسه در مورد جذب و سازماندهی،تقویم سالانه فعالیت های کانون ها،طراحی  نرم افزار و اپلیکیشن اعضا و فعالیتها ،نشست و جلسه با معاون فرهنگی و دانشجویی و روسای شعب و کارشناسان جوانان ،اعزام مربیان امداد و کمک های اولیه در بازه زمانی هفته اول مهر به مدارس،دستورالعمل طرح نذر آب ،تریبون آزاد در دانشگاه ها با موضوع اصلاح الگوی مصرف آب ،مستندسازی کلیه فعالیت ها توسط دبیران،استفاده از ظرفیت کانون های طلاب و مبلغین حوزه در خصوص طرح نذر آب و .... گفتگو و موارد مطرح شده در این جلسه توسط مجمع استان مصوب شد.