زمان : 18 Shahrivar 1397 - 23:59
شناسه : 146414
بازدید : 3722
شرکت فعال  کارکنان اداره کل آموزش  فنی  و حرفه  ای  استان یزد در کارگاه آموزش نقش نماز و معنویت در بهره  وری در کار شرکت فعال کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در کارگاه آموزش نقش نماز و معنویت در بهره وری در کار مشاور امور فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از شرکت فعال کارکنان این اداره کل در کارگاه آموزشی نقش نماز و معنویت در بهره وری در کار خبرداد.

 به گزارش روابط  عمومی  اداره  کل  آموزش  فنی  و حرفه  ای  استان یزد ، علایی در تکمیل این خبر افزود:  کارگاه آموزش نقش نماز و معنویت در بهره وری در کار به میزبانی شورای  اقامه  نماز  اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد.

  ترکمانی استاد دانشگاه در این کارگاه  آموزشی به بیان  آثار و برکات نماز در زندگی فردی ، اجتماعی و خانوادگی پرداخت. وی وقت  شناسی در نماز را مرتبط با اصل کلیدی مدیریت زمان در کار عنوان  نمود . گفتنی است این استاد دانشگاه با اشاره به روایتی از امام  رضا(علیه السلام) که می فرمایند: آفت کار دلبستگی نداشتن به  آن است تاکید کرد یکی از عواملی که موجب قبولی بیشتر نماز می شود حضور قلب در نماز است . وی عدم حضور قلب در نماز  را  مرتبط به اصل دلبستگی نداشتن به کار دانست  و گفت:  یکی از آفت های مهم در کاهش بهره وری در کار دلبستگی نداشتن به آن است.