زمان : 18 Shahrivar 1397 - 23:55
شناسه : 146389
بازدید : 4978
تقدیر از گروه تعاونی پیشگامان در جشنواره تعاونی های برتر تقدیر از گروه تعاونی پیشگامان در جشنواره تعاونی های برتر شرکت تعاونی پیشگامان کویر و باشگاه مشتریان پیشگامان تعاونی های برتر استان یزد شدند.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد در محل سالن اجتماعات هتل مشیرالممالک  با حضور مهندس کلانتری معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مهندس زمانی قمی استاندار، دکتر ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و تعاونی های برتر استان یزد برگزار گردید. در این جشنواره از شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد و شرکت تعاونی باشگاه مشتریان پیشگامان با اهدای لوح تقدیر و تندیس قدردانی به عمل آمد. دکتررضایی نژاد به نمایندگی از شرکت تعاونی پیشگامان کویر و مهندس امیرحسین رضایی نژاد به نمایندگی از باشگاه مشتریان پیشگامان لوح تقدیر و تندیس خود را از معاون وزیر تعاون دریافت کردند.

معاون وزير تعاون،كار و رفاه اجتماعي در این مراسم گفت: هفته تعاون فرصتي براي طرح گسترده نگاه تعاون در جامعه است و امروز ضرورت توسعه فرهنگ تعاون، كارگروهي و روحيه تعامل در جامعه بيش از هر زماني احساس مي شود. سيد حميد كلانتري به شرايط كشور و تهديد ها از جوانب مختلف اشاره و افزود: روحيه تعاون يكي از شاخص هاي مهم سرمايه هاي اجتماعي است كه متاسفانه در اتفاقات اخير بر خلاف اين ديدگاه رفتارهايي در قالب احتكار را شاهد هستيم.

كلانتري يادآور شد: يزدي ها به عنوان نماد سخت كوشي، نوآوري و خلاقيت براي فعاليت بيشتر تعاوني ها به يكديگر كمك كنند و تعاوني هاي بزرگ و بالادستي نيز در انتقال تجربه و همراهي براي رشد ساير واحدها پيشقدم شوند.

محمود زمانی‌ قمی استاندار یزد نیز با بیان اینکه فرهنگ تعاون باید در جامعه ترویج شود و لازم است شرایطی مهیا شود که مردم به سمت تعامل و مشارکت در برنامه های اقتصادی پیش بروند بیان کرد: به طور قطع اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه، ظرفیت‌های موجود در کشور را شکوفا می کند و نتایج مفید اقتصادی نیز در پی خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و تعاونی های برتر استان نیز در این جشنواره اظهار داشت: در دنیای امروز مشارکت مردمی یکی از راه‌های رسیدن به پیشرفت و توسعه است که این مهم از سوی همه محافل علمی کشورهای جهان مورد قبول است. وی بیان کرد: مدل تعاون به عنوان احیاگر ارزش‌های مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد،‌ مسئولیت پذیری اجتماعی مطرح است و لازم است در استان یزد نیز این مدل به بهترین نحو اجرایی شود.