زمان : 12 Shahrivar 1397 - 01:09
شناسه : 146330
بازدید : 4283
شهرستان ابرکوه میزبان مدیر مخابرات منطقه یزد در هفته دولت؛ شهرستان ابرکوه میزبان مدیر مخابرات منطقه یزد مدیر مخابرات منطقه یزد با سفر به شهرستان ابرکوه با خانواده شهدای مخابرات این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد - در ادامه ابلاغ مراتب تقدیر و تجلیل صدری مدیرعامل مخابرات ایران به خانواده های شهدا مخابرات یزد، مقوم مدیر مخابرات به همراه عباس شاکر مشاور مدیر در امور ایثارگران ، اکرمی رئیس اداره مخابرات ابرکوه و  صدیقه لشکری نماینده بسیج بانوان مخابرات با حضور در خانه شهید فلاحزاده به مقام والای این همکار شهید ادای احترام کرد.

همچنین در این سفر که همزمان با گرامیداشت هفته دولت انجام شد، مقوم با فرماندار این شهرستان دیدار کرد و در مورد شاخصهای مخابراتی، عملکرد یک سال گذشته و برنامه‌های سال جاری مخابرات یزد و شهرستان ابرکوه گزارشی ارایه نمود.

وی افزود: در هفته دولت در شهرستان ابرکوه 16 پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 16 میلیارد ریال در زمینه های افزایش تکنولوژِی سایت bts ، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، تاسیس سوئیچ دیتا و... به بهره برداری می رسد.

در این دیدار کاظمی نسب فرماندار از عملکرد مطلوب مخابرات تقدیر و تشکر کرد و از سوی رئیس هیات های مذهبی شهرستان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه در خصوص پخش زنده مراسم هشتم محرم (روز ابرکوه) با اهدای لوح تقدیر مشترکی از مقوم مدیرمخابرات منطقه یزد قدردانی شد.

همچنین در این جلسه در خصوص ایجاد سایت های bts  در محورهای ابرکوه- اصفهان و بهمن- خاتم و رفع مشکل عدم آنتن دهی در برخی از نقاط شهرستان بحث و تبادل نظر شد و مدیر مخابرات یزد در این جلسه قول مساعدت برای رفع این مشکلات را در صورت تاسیس برق بستر توسط فرمانداری این شهرستان با مخابرات را داد.

مقوم در جریان سفر به شهرستان ابرکوه ضمن بازدید از قسمتهای فنی و اداری مخابرات این شهرستان در جمع صمیمی کارکنان مخابرات حضور یافت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد و همچنین از آزاده و جانباز سرافراز علیرضا فلاحزاده بازنشسته مخابرات ابرکوه با اهدا لوح تقدیر ، تجلیل کرد.