زمان : 12 Shahrivar 1397 - 01:10
شناسه : 146324
بازدید : 4250
کسب رتبه برتر اداره کل  آموزش  فنی  و حرفه  ای  استان یزد در جشنواره شهید رجایی کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در جشنواره شهید رجایی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان، موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش  فنی  و حرفه ای  استان یزد؛ در آیین اختتامیه این جشنواره که بمناسب هفته دولت و با حضور استاندار و مسئولین اجرایی استان در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شد، استاندار یزد از « علی آقا  افضلی» مدیرکل  آموزش  فنی  و حرفه  ای  استان یزد به دلیل عملکرد مطلوب در حوزه شاخص های عمومی  و اختصاصی در گروه علمی ، فرهنگی و آموزشی این جشنواره تقدیر بعمل آورد.

همچنین از « محمد رضا بنایی»، « نصرت  دهقان»، « آرش پژمان»و « محمد رضا سلطانی» به عنوان اعضای تیم کاری موثر در کسب این موفقیت نیز تقدیر شد.

متن تقدیرنامه دریافتی این اداره کل از استاندار یزد بدین شرح است:

 جناب آقای افضلی

مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان یزد

با سلام و تحیات

به منظورتحقق راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری و عزم دولت تدبیر و امید برای پیاده کردن نقشه راه اصلاح نظام اداری، ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان توسط دبیرخانه جشنواره شهید رجایی صورت پذیرفته و آن مجموعه در  مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه  علمی ، فرهنگی  و آموزشی سال 1396 حائز رتبه برتر شده است.

بر این اساس مراتب تبریک و قدردانی خود را از مدیران، کارشناسان و کارکنان پر تلاش آن دستگاه اعلام نموده و امید است با استمرار تکاپوی مضاعف، شاهد ارتقای کارآمدی بیشتر آن مجموعه، رضایت مردم و ایجاد آرامش و دمیدن روح امید برای آینده ای بهتر باشیم و برای شکوفایی و توسعه همه جانبه استان با علاقمندی بیشتر تلاش نمایید. ضمن تبریک این رتبه برتر، دوام توفیقات را از خداوند متعال خواستارم و انتظار دارم به نحو مقتضی از همکاران محترم تقدیر و تشکر نمایید.

                                                            محمود زمانی قمی      

                                       استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی استان یزد

                                                                 شهریور1397