زمان : 16 Mordad 1397 - 18:17
شناسه : 146002
بازدید : 13988
بازدید مسئولین ازمرکز آموزش فنی وحرفه ای بخش زارچ بازدید مسئولین ازمرکز آموزش فنی وحرفه ای بخش زارچ رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای بخش زارچ از بازدید بخشدار، شهردار ،اعضاء شورای اسلامی وتنی چند از مسئولین ادارت دولتی از مرکز آموزش فنی وحرفه ای زارچ خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل اموزش فنی وحرفه ای استان یزد ،در این بازدید که بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر و تنی چند از رؤسای ادارات  حضور داشتند، حسین فلاح رئیس مرکز ضمن خیر مقدم به مسئولان، گزارشی از برنامه های آموزشی در حال اجرا در مرکز را ارائه نمود، وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه ابتدای سال 97 بیش از 650 نفر از خواهران و برادران در 48 دوره آموزشی در حرفه‌های مختلف در مرکز شرکت نموده اند افزود، از این تعداد 360 نفر در یک ماه گذشته  و در قالب 35 دوره آموزشی در کارگاههای ثابت و سیار ثبت نام نموده اند.

در جریان بازدید بعمل آمده از مرکز و کارگاههای آموزشی از نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان نیز دیدن شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 مهندس عرشیان بخشدار زارچ ضمن تقدیر و تشکر از ریاست و پرسنل مرکز با بیان اهمیت و جایگاه آموزشهای فنی وحرفه ای در جامعه خواستار اطلاع رسانی و پیگیری بیشتر و جذب اقشار مختلف بویژه جوانان در جهت مهارت آموزی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و توانمندی نیروی کار گردید.

در ادامه  دکتر رضایی شهردار زارچ ضمن تشکر از فعالیت های آموزشی این مرکز براستفاده از مهارت های فنی و حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال اشاره نمود و ضمن حمایت از آموزش های فنی و حرفه ای، در جهت ترویج فرهنگ مهارت آموزی و اطلاع رسانی این آموزش ها ار طریق امکانات شهرداری اعلام آمادگی نموده و خواستار برگزاری دوره های مهارتی  ویژه کارکنان و مسوولان ادارات شد.