زمان : 16 Mordad 1397 - 18:15
شناسه : 145995
بازدید : 4945
جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل معاونت استانداری وفرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل معاونت استانداری وفرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد

 

جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل معاونت استانداری وفرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد

شهرستان طبس نیاز به فضایی آرام و دور از تنش دارد.

"سید مهدی طلائی مقدم" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به مطلب فوق افزود:

شهرستان روندی رو به رشد و توسعه ای دارد و در شرایط موجود همه گروه ها می بایست با وفاق و همدلی در کنار یکدیگر قرار گیرند و از حاشیه و مسائل حاشیه ای پرهیز کنند.


حجت الاسلام و المسلمین  محمدی محمدی : در روایات و معارف دینی ما 40 سالگی نشان کمال است/ انقلاب اسلامی از ابتدا حرکت رو به جلو داشت و اکنون به کمال رسیده است.

به گزارش خبرنگار یزدفردا در طبس "حجت الاسلام محمدی " امام جمعه طبس در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان طبس با بیان مطلب فوق، افزود : حال لازم است چند سوال از خود بپرسیم و مقایسه ای با زمان گذشته و طاغوت داشته باشیم:
در آن زمان کجا بوده ایم؟
مردمانی بی هویت ، شرمسار از ایران و ایرانی و کشوری وابسته و غلام حلقه به گوش استکبار.

به کجا رسیده ایم؟
یک ملت و کشور پیشرفته در عرصه علم ، صنعت ، هوا و فضا ، انرژی هسته ای و فناوری نانو و ... که علی رغم تمامی شیطنت ها ، محدودیت ها و تحریم های ظالمانه قابل مقایسه با گذشته نیست.

چگونه به این هدف،جایگاه و عزت رسیدیم؟

 اسلام خواهی مردم ایران
 وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه
 رهبری و ولایت

وی افزود : این ها مولفه های تاثیرگذار در انقلاب و موفقیت های انقلاب اسلامی بوده است.که اکنون دشمن بر روی این سه گزینه متمرکز شده است و تلاش می کند با تهاجم فرهنگی ، ایجاد تفرقه و دوری مردم از ولایت به اهداف شوم خود برسد.
وی ادامه داد:امام در مورد این انقلاب چه کرد؟ باید بیان کنیم اگر رهبریت های امام نبود اکنون انقلاب به این مرحله نمی رسید.امام به انقلاب و مردم هویت و عزت داد و نشان داد می توان در مقابل نظام سلطه ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی  با اشاره به دستارود های انقلاب گفت: انقلاب در عرصه های مختلف دست آوردهای متعددی داشته است که در خصوص دست آورد های جهانی انقلاب می توان به این موارد اشاره کرد:
- شکست ابهت پوشالی آمریکا و اسرائیل
- صف آرایی ملتها در مقابل نظام سلطه
- انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران.
- الگوسازی برای ملت های منطقه.
- امید بخشی به مسلمانان و مظلومان عالم.
- باوراندن امکان ایستادگی در مقابل آمریکا و نظام سلطه.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی: باید برای جوانان و نسل جدید بیان کنیم گذشته چه وضعیتی داشتیم و اکنون به برکت انقلاب اسلامی به چه مرتبه ای رسیده ایم.

 حجت الاسلام ملائی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان طبس  با بیان فرازهایی از بیانات امام خمینی (ره) به اهمیت تبلیغات اسلامی و بیان دستاورد های انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل تبلیغات سو دشمنان اشاره کرد و افزود:باید برای جوانان و نسل جدید بیان کنیم گذشته چه وضعیتی داشتیم و اکنون به برکت انقلاب اسلامی به چه مرتبه ای رسیده ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی در بخش دیگری از  سخنان خود بیان داشت: با توجه به تصمیمات گرفته شده مقرر گردیده است در استانها ریاست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده نماینده ولی فقیه در استان و قائم مقامی استاندار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دبیر ستاد باشد که این چارت در شهرستانها نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود:هدف از ایجاد این ستاد دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت مستدل، منطقی و باور پذیر است
و این امر با بیان خدمات، رفع شبهات،اقدامات دستگاه های خدمت رسان و ترسیم آینده امید بخش صورت می گیرد که لازم است برای خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی همه متولیان برنامه ریزی و اقدامات لازم انجام دهند.