زمان : 23 Farvardin 1397 - 21:47
شناسه : 144532
بازدید : 6647
قول مساعد بخشدار برای رفع مشکلات کتابخانه‌های زارچ در جریان بازدید از کتابخانه‌های این بخش قول مساعد بخشدار برای رفع مشکلات کتابخانه‌های زارچ بخشدار زارچ در بازدید از کتابخانه‌های شهید بابایی، شهید کلانتری و جامع وکیلی زارچ برای رفع مشکلات این کتابخانه‌ها قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، علیرضا عرشیان، بخشدار زارچ از کتابخانه‌های این بخش دیدن کرد و از مسائل و مشکلات کتابخانه‌ها آگاهی یافت.

بخشدار زارچ در حاشیه این بازدید که محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد وی را همراهی می‌کرد،  گفت: مطالعه، ابزاری است که می‌توان از آن برای کسب آرامش استفاده کرد و محیط کتابخانه تداعی کننده حس آرامش و لذت است.

عرشیان با ابراز خرسندی از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مثبت و اثرگذار فرهنگی در کتابخانه‌ها، تصریح کرد: باید به شیوه‌های جذاب و متنوع کودکان و نوجوانان را با کتاب و محیط کتابخانه آشنا کنیم و برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در ایام تابستان، از بهترین روش‌های جذب آنان به کتابخانه است.

وی برای رفع مشکلات موجود در کتابخانه‌های زارچ قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم و دستگاه‌های فرهنگی، بستری مناسب برای بالا بردن سطح کتاب‌خوانی در زارچ ایجاد شود.

گفتنی است، پس از این بازدیدها، بخشدار و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد با حجت‌الاسلام سیدمحمود طباطبایی، امام جمعه زارچ نیز دیدار کردند.