زمان : 29 Esfand 1396 - 18:26
شناسه : 144406
بازدید : 21960
پیام تبریک فرماندار یزد به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیام تبریک فرماندار یزد به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز فرماندار يزد در پيامي فرا رسيدن عيد سعيد نوروز را به مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، « مصطفی سالاری» در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار                          یا مدبر اللیل و النهار

یا محوّل الحول و الاحوال                      حوّل حالنا الی احسن الحال

بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه ی جهان آیینه نمای قدرت خداوندی میگردد. نوروز سرآغاز دیگری است از چرخه ی حیات طبیعت و چه زیباست این تحول و چه نیکو می شود آنگاه که تحول طبیعت و تغییر حالمان به احسن حال توأمان باشد و از درگاه ربوبی خاضعانه مسألت داریم :”الهی حوّل حالنا الی احسن الحال”

نوروز فرصتی برای بازگشت به خود وانقلاب درون است و بازدودن غبار و هرگونه سیاهی دل و جان ،عینیت می یابد،این موهبت برای ایرانیان با فصل شکوفایی و بهار آفرینش مقارن شده تا آغاز سال جدید با رویت بی انباز خداوند و تحول طبیعت همراه باشد و مجالی برای تعمق در آیات و نشانه های الهی فراهم شود.

در آستانه فصل بهار که فصل اعتدال است از همه آحاد مردم شريف شهرستان و شهر ميراث جهاني يزد در سالی که گذشت با حضور باشكوه خود در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و همچنين مشاركت و نقش آفريني در عرصه هاي مختلف  حماسه هايي عظیم خلق کردند، صمیمانه قدردانی و تشکر نموده و ضمن تبریک سال نو آرزوی سالی توأم با بهروزی و توفیق برای همگان را از درگاه ایزد منان آرزو دارم.

مصطفي سالاري

فرماندار يزد