زمان : 13 Esfand 1396 - 16:03
شناسه : 144202
بازدید : 12786
برگزاری دومین جلسه کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر استان برگزاری دومین جلسه کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر استان این نشست که با حضور نقصان محمدی مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد، دانشگر دبیر کمیته و همچنین دستگاههای ذیربط با محوریت ساماندهی خدمات دهی به مسافرین نوروزی برگزار شد به بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص مصوبات جلسه قبل پرداخته شد.

برگزاری دومین جلسه کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر استان

 این نشست که با حضور نقصان محمدی مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد، دانشگر دبیر کمیته و همچنین دستگاههای ذیربط با محوریت ساماندهی خدمات دهی به مسافرین نوروزی برگزار شد به بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص مصوبات جلسه قبل پرداخته شد.

 نقصان محمدی ضمن تشکر از گزارشات ارائه شده توسط  دستگاههای ذیربط و پیگیریهای بعمل آمده در این راستا گفت: ان شالله شروع سال ۹۷ شروع خوب و بدون خطر خواهد بود ، آمادگی خود را جهت هر گونه هماهنگی در مقیاس های‌ مختلف را اعلام کرد.

 وی با اشاره به جهانی شدن شهر یزد و افزایش گردشگران نوروزی خاطر گفت : دستگاهها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا خدمات در خور شان مسافرین عزیزی که به یزد سفر میکنند را ارائه کنند و با ارائه هر چه بهتر خدمات خاطره سفر خوبی را برایشان رقم بزنند.

 نقصان محمدی با اشاره به ظرفیت بالای یزد در گردشگری گفت: ان شالله محیطی فراهم شود که بتوان از داشته های استان یزد بهره برداری خوبی صورت گیرد.

 دانشگر دبیر این کمیته نیز از اجرای مانور جهت آمادگی هر چه بیشتر دستگاهها قبل از شروع سفرهای نوروزی خبر داد.

 در این نشست همچنین مصوبات جدیدی در راستای خدمات دهی هر چه بهتر به مسافرین نوروزی صورت گرفت.