زمان : 26 Shahrivar 1396 - 01:48
شناسه : 140992
بازدید : 4214
پیام فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت سالگرد زلزله ۲۵شهریور پیام فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت سالگرد زلزله ۲۵شهریور به گزارش خبرنگار یزد فردا از طبس سید مهدی طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت سالگرد زلزله ۲۵شهریور پیامی منتشر نمود.

به گزارش خبرنگار یزد فردا از طبس  سید مهدی طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت سالگرد زلزله ۲۵شهریور پیامی منتشر نمود.

شامگاه ۲۵شهریور قهر طبیعت دامن عزیزانمان را در شهرستان گرفت و در شبی که در تاریخ به عنوان شبی فاجعه‌بار جاودان شد، خواب بسیاری از مردان و زنان و کودکان و جوانان را ابدی کرد و اگر عده‌ای به لطف خداوند زنده ماندند، همچنان به یاد خاطرات آن شب، آشفته‌اند. اتفاق ناگوار زلزله مهیب و دلخراش طبس که از یاد و خاطره هیچ یک از ایرانیان نوع دوست نمی رود. اما در میان این مصیبت عظیم ، مردم مقاوم و صبور طیس که هم عزیزان و هم خانه و زندگی شان را از دست داده بودند، مردانه ایستادند و با صبر و شکیبایی بر این مصیبت ، طبس را دوباره ساختند.

اینجانب به رسم وظیفه و ادب بر خود واجب می دانم سالگرد جانباختگان زلزله طبس را تسليت عرض نموده و از خداوندبخشنده مهربان برای جانباختگان طلب غفران و آمرزش و برای مردم صبور و مومن شهرستان طبس طلب صبر و اجر مینمایم.

بدون شك رادمردي،استقامت ،صبوري وشكيبايي ،همدلي ووفاق همگان درشهرستان طبس نويدبخش روزهايي درخشان براي اين خطه خواهدبود.

سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس