به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد : دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در این نشست با بیان این مطلب که روابط عمومی ها قلب تپنده هر سازمانی هستند افزود : قلب د رهر سازمانی اگر خوب کار کند آن سازمان نیز به خوبی فعالیتهای خود را انجام می دهد ، ولی اگر روابط عمومی که بعنوان قلب تپنده هر سازمانی است با تندی یا کندی کار کند تمام فعالیتهای آن سازمان را تحت تاثیر قرار می دهد .
در ضمن وی با اشاره به فرهنگ هر جامعه که مجموعه ای از رفتاری است که ما زندگی میکنیم گفت : روابط عمومی ها مرکز طراحی و تنظیم و ایججاد تحرک در سازمانها و مرکز مدیریت هر سازمانی محسوب می شوند که بسیار مهم است و مهم تر از آن ابزار زبان در فرهنگ است که به وسیله روابط عمومی ها د رچگونه گفتن و چگونه عمل کردن نمود پیدا می کند .
این نشست با حضور کارگروه های مختلف در حوزه های فرهنگی روابط عمومی . خانواده . ورزشی و ... در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد .