زمان : 03 Mordad 1396 - 23:22
شناسه : 139646
بازدید : 19852
گزارش یک جشن باشکوه+عکس گزارش یک جشن باشکوه+عکس دوم مرداد امسال رنگ و بویی دیگر داشت. در فرخنده روز ملی فیزیوتراپی همکاران فیزیوتراپیست پس از پشت سر گذاشتن انتخابات مهم نظام پزشکی و راه یافتن مجدد دو نماینده شایسته از جامعه فیزیوتراپی استان به ترکیب هیئت مدیره نظام پزشکی یزد و میبد، به دعوت انجمن فیزیوتراپی استان در آئین نکوداشت این روز شرکت نمودند.

فلاحتی، هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی استان یزد

دوم مرداد امسال رنگ و بویی دیگر داشت. در فرخنده روز ملی فیزیوتراپی همکاران فیزیوتراپیست پس از پشت سر گذاشتن انتخابات مهم نظام پزشکی و راه یافتن مجدد دو نماینده شایسته از جامعه فیزیوتراپی استان به ترکیب هیئت مدیره نظام پزشکی یزد و میبد، به دعوت انجمن فیزیوتراپی استان در آئین نکوداشت این روز شرکت نمودند. میزبان همکاران، مرکز جامع سالمندان و معلولان نشاط مهریز بود. حضور مقامات و مسئولان استانی و محلی از جمله آقای دکتر عفتی مدیر کل بهزیستی استان و آقای دکتر غنیمت معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی، آقای رستگاری فرماندار مهریز، آقای دکتر ابوئی مدیر عامل آسایشگاه و تنی چند از  کارشناسان حوزه توانبخشی چشمگیر بود.

در ابتدای مراسم آقای دکتر ابوئی با خیر مقدم به حضار، بیاناتی در مورد اهمیت و نقش فیزیوتراپی در بازتوانی توانخواهان و به ویژه سالمندان ایراد نمودند، در ادامه آقای فیزیوتراپیست دهقانی مسئول انجمن فیزیوتراپی استان به ارائه ی گزارش اجمالی از پیشینه و نیز فعالیت های انجمن استان و برنامه های آتی پرداختند.

سپس مدیر کل بهزیستی استان در سخنان مبسوطی به جایگاه رفیع توانبخشی و به خصوص فیزیوتراپی در پیشگیری و درمان و لزوم توسعه ی اقدامات پیشگیرانه اشاره نمودند. پخش نماهنگی از فعالیت های مرکز نشاط، اجرای گروه موسیقی سنتی خیال و تقدیر از همکاران از دیگر برنامه های این مراسم بود. تقدیر ویژه از آقای دکتر ابوئی و آقای فیزیوتراپیست راستی که زحمت میزبانی این جشن را را عهده دار بودند و نیز آقای فیزیوتراپیست خاکزاد که در دوره ی دیرپای مسئولیت خود در نظام پزشکی یزد مصدر خدمات ارزشمندی بودند، با استقبال و تشویق همکاران همراه شد.

در ادامه برنامه شرکت کنندگان از بخش فیزیوتراپی نوبنیاد و مجهز مرکز که عهده دار خدمات توانبخشی به سالمندان و آسیب دیدگان نخاعی است، بازدید به عمل آوردند. مراسم، با حضور همکاران به اتفاق خانواده در هتل باغ جهانی پهلوان پور و صرف ناهار در فضایی سنتی و دل انگیز پایان یافت.

لازم است بار دیگر از حضور پرفروغ همکاران ارجمند در این جشن باشکوه، اهتمام اعضای هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی استان و میزبانی شایسته مرکز نشاط و زحمات دوست و همکار عزیز جناب فیزیوتراپیست راستی سپاسگزاری می نمائیم.

 

یزد فردا: روز ملی فیزیوتراپی مهریز یزد

 

 

یزد فردا: روز ملی فیزیوتراپی مهریز یزد

 

 

یزد فردا: روز ملی فیزیوتراپی مهریز یزد

 

 

یزد فردا: روز ملی فیزیوتراپی مهریز یزد

 

 

یزد فردا: روز ملی فیزیوتراپی مهریز یزد