زمان : 18 Tir 1396 - 02:19
شناسه : 138946
بازدید : 19973
سارق نوجوان با پنج فقره سرقت مغازه در بافق یزد دستگیر شد سارق نوجوان با پنج فقره سرقت مغازه در بافق یزد دستگیر شد یزدفردا : سارق 12 ساله ای که با شکستن شیشه مغازه ها، اقدام به سرقت داخل مغازه ها می کرد توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شد.



سارق نوجوان که با شکستن شیشه مغازه ها، اقدام به سرقت داخل مغازه ها می کرد توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: به دنبال شکایت فردی مبنی بر سرقت مبالغی وجه نقد از داخل مغازه اش در یکی از خیابان های شهر بافق، ماموران پلیس آگاهی بافق اقدامات لازم جهت شناسایی سارق آغاز کردند.
سرهنگ کمالی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات گسترده و گشت زنی های مستمر موفق شدند سارق را که پسری ۱۲ ساله بود شناسایی و زمانی که قصد سرقت از مغازه دیگری را داشت دستگیر کنند.
وی گفت: سارق نوجوان در بازجویی پلیسی به پنج فقره سرقت از مغازه ها از طریق شکستن شیشه در ساعات پایانی شب و سرقت داخل مغازه ها اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است، از صاحبان و متصدیان مغازه ها خواست بعد از تعطیلی مغازه چه در طول روز و چه در ساعات پایانی شب، درب مغازه ها یا منافع قابل نفوذ را به تجهیزات ایمنی و قفل مناسب تجهیز کنند تا از ورود سارقان به هر طریق ممکن به داخل مغازه جلوگیری شود و مورد سوء استفاده سارقان قرار نگیرد