زمان : 23 Farvardin 1385 - 00:35
شناسه : 1385
بازدید : 2229
براي اولين بار در سطح كشوردفتر ارتباطات مردمي استانداري يزد به صورت رسمي آغاز به كار كرد براي اولين بار در سطح كشوردفتر ارتباطات مردمي استانداري يزد به صورت رسمي آغاز به كار كرد

.سيد احمد عبودتيان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي ايسنا - منطقه يزد ،هدف اصلي از تشكيل اين دفتر پاسخ گويي به مراجعات پي گيري و حل مشكلات مردمي، يافتن گره هاي كور اداري و ارزيابي دستگاههاي دولت است.

وي افزود: اين دفتر ، براي اولين بار در سطح كشور راه اندازي شده است كه مطابق با طرح خدمت رساني شهيد مهندس موحدين معاون وقت سياسي، امنيتي پياده سازي شده است.

وي خاطر نشان كرد: مردم محترم مي توانند در ساعات اداري و در طول ايام هفته به جز پنچ شنبه ها به دفتر ارتباطات مردمي مراجعه نمايند و يا از طريق تلفن يا سايت اينترنتي مشكلات خود را مطرح كنند.

وي ضمن تأكيد بر رويكرد كارشناسي نمودن مشكلات مردمي افزود: در حال حاضر ، روزانه 300 نفر به اين مركز مراجعه مي كنند و مشكلات و مسائل خود را با كارشناسان مطرح مي نمايند.

وي از ديگر نتايج اين طرح را ارزيابي عملكرد ارگانها و نهادها دولتي ذكر نمود و تصريح كرد: پس از هر ماه توسط كارشناسان مربوط به ارزيابي ها لازم انجام مي شود و بدين گونه عملكرد نهادها و ارگانها نيز مورد نقد قرار مي گيرد.

وي اذعان داشت : دفتر ارتباطات مردمي استانداري يزد با زير گروههاي كميته هاي ارتباطات مردمي، كميته كارشناسي، كميته پي گيري ، كميته پشتيباني در محل استانداري يزد فعاليت رسمي خود را آغاز نموده است.

وي افزود:پيشنهاد و تشكيل اين دفتر در استان هاي ديگر به دفتر رياست جمهوري شده است .

عبودتيان مسئول دفتر ارتباطات مردمي در پايان عنوان داشت: احتمالا شعبه هاي اين دفتر در فرمانداري هاي استان تشكيل خواهد شد.