زمان : 10 Ordibehesht 1396 - 01:31
شناسه : 136150
بازدید : 20152
طلائی مقدم در تجلیل از کارکنان معادن ذغال سنگ: نوک پیکان مسائل کارگری در شهرستان طبس کارکنان معادن ذغال سنگ‌ هستند که در شرایط سخت با حداقل امکانات درحال کار وتلاش هستند طلائی مقدم در تجلیل از کارکنان معادن ذغال سنگ: نوک پیکان مسائل کارگری در شهرستان طبس کارکنان معادن ذغال سنگ‌ هستند که در شرایط سخت با حداقل امکانات درحال کار وتلاش هستند

به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس

طلائی مقدم در تجلیل از کارکنان معادن ذغال سنگ: نوک پیکان مسائل کارگری در شهرستان طبس کارکنان معادن ذغال سنگ‌ هستند که در شرایط سخت با حداقل امکانات درحال کار وتلاش هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به مناسبت هفته کار و کارگر از کارکنان معادن ذغال سنگ با اهداء شاخه گل تجلیل کردند.

طلائی مقدم در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک هفته کار و کارگر افزود: وظیفه خود میدانم برای عرض خداقوت به همه شما کارکنان پر تلاش از نزدیک در جمع با صفای شما حضور پیدا کنم .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: نوک پیکان مسائل کارگری در شهرستان طبس کارکنان معادن ذغال سنگ‌ می باشد. عزیزان و تلاشگرانی و در شرایط سخت با حداقل شرایط و امکانات درحال کار و تلاش هستند.

مهندس طلائی مقدم عنوان کرد: تلاش و مجاهدت شما نه تنها برای خود و یا خانواده بلکه در جهت خدمت به مردم شهرستان ، استان و حتی کل کشور انجام می شود.

 طلائی مقدم با اشاره به اصل مهم ایمنی کار با خطاب قراردادن خود‌ و مسئولان افزود: همه کارکنان پرتلاش معادن دارای خانواده ، همسر، پدر ، مادر فرزند می باشند که همیشه چشم انتظار بازگشت سلامت آنها از داخل تونل ها می باشند. لذا وظیفه همه ما حفظ پایدار شرایط ایمنی و سلامتی این عزیزان در محیط کار می باشد.

طلائی مقدم در بخش پایانی افزود: در مورد مسائل و مشکلات و پرداخت به موقع حقوق کارکنان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مدیران مجموعه و تشکر از آنها در جهت بهبود و ایجاد شرایط مطلوب گام بردارند.و با توجه به وجود شورای کارگری در مجموعه مسائل و مشکلات و دغدغه های خودشان را به مجموعه اداره کار و مدیران شهرستان انتقال دهند و با همفکری و همکاری خود اعضای شورای کارگری و درچارچوب ضوابط و قوانین و حیطه کاری فرمانداری شهرستان برای رفع موانع و مشکلات شما عزیزان گام برداریم.