زمان : 06 Esfand 1395 - 11:32
شناسه : 134304
بازدید : 8741
تيم دولت سابق در یزد  از چه كسي در شورا حمايت مي كند؟ چراغ خاموش برخي اصولگرايان !!! تيم دولت سابق در یزد از چه كسي در شورا حمايت مي كند؟ يزد فردا- انتخاباتي : گفته مي شود تا كنون تيم اصولگراي دولت سابق در يزد سكوت اختيار كرده و چهره هاي كليدي آن همچون مهران فاطمي و محسن ابوترابي از حضور در مراسمات كليدي اصولگرايان خودداري كرده اند.

يزد فردا- انتخاباتي : گفته مي شود تا كنون تيم اصولگراي دولت سابق يزد سكوت اختيار كرده و چهره هاي كليدي آن همچون مهران فاطمي و محسن ابوترابي از حضور در مراسمات كليدي اصولگرايان خودداري كرده اند.

هرچند اين تيم سعي نموده حضور انتقادي خود نسبت به دولت روحاني و همچنين شوراي اسلامي شهر يزد را حفظ و حتي پررنگ كند و هرروزه شاهد مطالب انتقادي مهران فاطمي در شبكه هاي مجازي تلگرام و اينستاگرام و توييتر هستيم اما در مراسم ها و تلاش هاي اصولگرايان براي وحدت حضور نداشته اند . 

به عنوان مثال در حالي كه هفته بيش همايش جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با حضور رستم قاسمي وزير احمدي نژاد در يزد برگزار شد و علي رغم انتخاباتي بودن مراسم چهره هايي همچون حجت الاسلام مدرسي امام جمعه محمد آباد و حجت الاسلام حسيني كوهستاني مديركل تبليغات اسلامي در آن حضور داشتند خبري از چهره هاي كليدي دولت قبل  نبود . 

به نظر مي رسد اين طيف از اصولگرايان كه نظرشان به احمدي نژاد نزديك تر است ، در برهه ي فعلي به خصوص با تحركات اطرافيان احمدي نژاد نظير بقايي سعي نموده اند سكوت اختيار كرده و به حركت چراغ خاموش خود ادامه دهند تا در صورت تاييد صلاحيت موضع شفاف تري اختيار و همراه شوند و در صورت عدم تاييد به انحراف متهم نشود