زمان : 16 Bahman 1395 - 15:26
شناسه : 133804
بازدید : 12087
تجلیل از عوامل اجرایی بازدید راهنمایان گردشگری جهان در باغ جهانی دولت آباد تجلیل از عوامل اجرایی بازدید راهنمایان گردشگری جهان در باغ جهانی دولت آباد

شامگاه جمعه در مراسمی در باغ دولت آباد با حضور معاونت عمرانی استانداری یزد، مدیرکل میراث فرهنگی استان، شهردار و جمعی از مسئولین اداره کل از عوامل اجرایی بازدید اعضای کنوانسیون راهنمایان گردشگری جهان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، در این مراسم که اعضای کنوانسیون گردشگری جهانی 2017  نیز حضور داشتند، سیدحسینی معاون عمرانی استاندار و عظیمی نیا شهردار یزد طی سخنرانی صورت گرفته به راهنمایان گردشگری خوش آمد گفته و از آنها خواستند تا واقعیات فرهنگ ما را به عنوان سفیرانی به مردمانشان ابلاغ کنند.

گفتنی است: در این مراسم از دست اندرکاران بازدید اعضای کنوانسیون گردشگری یزد که طی ماه گذشته تلاش های بی وقفه ای در راستای برنامه ریزی برنامه بازدید و آماده سازی استان، داشتند تقدیر و تشکر گردید.

لازم به ذکر است: اعضای کنوانسیون گردشگری جهانی بعد از بازدید از بافت تاریخی، مسجد جامع، مجموعه امیرچخماق، دخمه، آتشکده و موزه آب شامگاه جمعه از باغ جهانی دولت آباد نیز بازدید کردند.