زمان : 18 Farvardin 1385 - 02:00
شناسه : 1337
بازدید : 1718
۲۶/۵تن مواد مخدر، طي سال گذشته در استان يزد كشف شد ۲۶/۵تن مواد مخدر، طي سال گذشته در استان يزد كشف شد

 ۲۶/۵تن مواد مخدر، طي سال گذشته در استان يزد كشف شد.

فرمانده انتظامي استان يزد گفت‪ ۲۶‬هزارو‪ ۵۰۰‬كيلو گرم انواع مواد مخدر طي سال گذشته در سطح اين استان، كشف و ضبط شد.

سردار نبي‌الله حيدري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اين رقم نسبت به سال قبل از آن، افزايش بي‌سابقه و چشمگيري داشته است.

وي در اين زمينه به درصد افزايش آن اشاره‌اي نكرد.

به گفته او در اين رابطه، شش هزار و‪ ۵۰۰‬قاچاقچي مواد مخدر دستگير و با تشكيل پرونده، تحويل مقام‌هاي قضايي استان يزد شدند.

حيدري گفت: كشف‪ ۲۷۶‬كيلوگرم مواد مخدر از فعاليت‌هاي اين نيرو در تعطيلات عيد نوروز امسال بود و اين ميزان‪ ۲/۵‬برابر، بيشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

فرمانده انتظامي استان يزد افزود: در همين رابطه‪ ۱۲۰‬توزيع‌كننده و حمل‌كننده مواد مخدر دستگير شدند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل‪ ۱۴‬درصد افزايش داشته است.

او گفت: چهار گروگانگير در ايام تعطيلات نوروزي امسال در اين استان دستگير شدند و گروگانگيران، پسر بچه‌اي را در رابطه با مواد مخدر و بحث خريد و فروش آن به گروگان گرفته بودند.

حيدري گفت: كودك آزاد شده در سلامت كامل بسر مي‌برد ودونفراز گروگانگيران در استان كرمان و دو نفر ديگر هم در استان يزد، دستگير و تحويل مقام‌هاي قضايي شدند.

وي گفت:طي تعطيلات امسال‪ ۲۷‬نفر در جاده‌هاي برون شهري و درون شهري استان يزد به علت سوانح رانندگي فوت كردند كه نسبت به مدت مشابه سال قبل18 درصد كاهش دارد.

حيدري افزود: مبارزه با اراذل و اوباش و مبارزه‌بامظاهر بدحجابي و مفاسد اجتماعي از برنامه‌هاي پيش بيني شده نيروي انتظامي در سال جاري است.


يزدفردا


يزدفردا