زمان : 10 Bahman 1395 - 00:30
شناسه : 133638
بازدید : 24849
احساس امنیت و آرامش در جامعه و جلب رضایت شهروندان از اولویت های پلیس خبر آرشیوی 16 دی ماه احساس امنیت و آرامش در جامعه و جلب رضایت شهروندان از اولویت های پلیس

 

یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ایجاد احساس امنیت و آرامش در جامعه و جلب رضایت شهروندان از اولویت های نیروی انتظامی است.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "سیدرضاصادقیان" گفت: شهروندان مهمترین رکن یک جامعه می باشند و زمانی که مردم یک جامعه احساس امنیت و آرامش بکنند کشور در سایه آن امنیت و آرامش می تواند به رشد و پیشرفت در تمام زمینه ها برسد.

صادقیان" با تاكید بر تعامل بین شهرستان های مجاور بیان داشت: ارتباط و همكاری و برگزاری اینگونه نشست های تعاملی می تواند ضمن برقراری تبادل اطلاعاتی و عملیاتی مطلوب، عملکرد هر دو شهرستان را در زمینه های مختلف را در سطح بالاتری قرار دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در خاتمه، ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: تجربه نشان داده است که نظم و امنیت در جامعه بدون مشارکت عمومی برقرار نخواهد شد و هر چه افكار عمومی در جامعه هوشیار باشد به همان میزان جرائم و آسیب ها كاهش و مجرمان در رسیدن به اهداف شوم خود ناكام خواهند ماند.