زمان : 15 Dey 1395 - 21:27
شناسه : 133166
بازدید : 11914
جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر برگزار شد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی یزد جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر برگزار شد سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فرماندار تفت و اعضای شورای فرهنگ عمومی نیر در سالن شهید حسین دهقان نیری برگزار شد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی نیر برگزار شد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی یزد 

 

صبح دیروز(دوشنبه) سومیجلسه شورای فرهنگ عمومی نیر برگزار شد غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، زارع رشکوئیه فرماندار تفت، ذاکری رییس ارشاد تفت و اعضای شورای فرهنگ عمومی نیر در سالن شهید حسین دهقان نیری بخشداری نیر برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانپور ضرورت توجه بیشتر به فرهنگ را خواستار و اظهار داشت: اگر فرهنگ جامعه درست شود همه مشکلات حل میشود.ایشان از حضور مدیر کل ارشاد و فرماندار تفت در جلسه تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت انشاالله با حمایت های شما عزیزان مشکلات فرهنگی و زیرساختی منطقه حل شود.

امام جمعه نیر و رییس شورا خواستار توجه بیشتر مسئولین استان و شهرستان به منطقه نیر در امور فرهنگی شد و اظهار امیدواری نمود تا بودجه قابل توجهی برای مجتمع فرهنگی و هنری نیر در نظر گرفته شود.

میرخلیلی بخشدار نیر ضمن تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد خواستار توجه بیشتر بخصوص در زمینه بودجه فرهنگی شد و اظهار امیدواری نمود با توجه به پتانسیل های موجود در بخش نیر و با حمایت اداره کل ارشاد یزد بتوانیم برنامه های فرهنگی و هنری بیشتری در منطقه اجرا کنیم.

غیاثی مدیر کل ارشاد یزد با تشکر از فعالیت های انجام شده در بخش نیر اظهار داشت بخش نیر استعداد های خوبی در زمینه های هنری از جمله شعر،تائتر،خوشنویسی و نقاشی دارد. ایشان خواستار فعال شدن انجمن های هنری در این بخش شد تا بتوانیم استعداد های موجود در منطقه را شناسایی کنیم.

غیاثی بیان نمود انشاءالله در سال اینده بودجه خوبی برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری نیر در نظر گرفته خواهد شد ولی تا ساخته شدن این مجتمع باید از فضا های موجود در منطقه نهایت استفاده را برد.

زارع فرماندار تفت از حضور غیاثی در بخش نیر تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت ما در بخش نیر فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی داریم و از شاخصه های این منطقه همدلی و همبستگی که بین مسئولین وجود دارد و این خیلی از مشکلات را حل نموده است.

ایشان با اشاره به بحث مجتمع فرهنگی و هنری نیر افزود در سال اینده مبلغی برای این مجتمع در نظر گرفته شده ولی اگر بتوانیم از خیرین برای ساخت این مجتمع کمک بگیریم پیشرفت کار خیلی سریع تر خواهد بود.

در ابتدای جلسه دهقان نیری رییس نمایندگی ارشاد نیر گزارشی از وضعیت فرهنگی منطقه و فعالیت های انجام شده در سال جاری گزارشی ارائه نمود.