زمان : 06 Azar 1395 - 10:24
شناسه : 132009
بازدید : 26597
 دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران درمیبد دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران درمیبد همزمان با هفته بسیج فرماندارمیبد، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین این شهرستان صبح امروز در قالب 9 اکیپ به دیدار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران رفته و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد بابیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا ولی‌نعمتان ما هستند گفت: آنچه امروز ما را در جهان، سربلند کرده است همان ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدا است.

حسین فلاح افزود: تا زمانی که بتوانیم ارزش‌های امام و شهدا را در جامعه حفظ و این میراث گران‌قدر را به‌درستی به نسل امروز منتقل کنیم؛ هرگز دشمنان نمی‌توانند خللی در پیشبرد اهداف آرمانی ملت بزرگ ایران در فتح قله‌های رفیع علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی وارد کنند.

فلاح با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ذی‌قیمت و ارزش‌های الهی هستند که باید همواره موردتکریم و احترام واقع شوند گفت: کسانی که در دامن خود جوانانی را پرورش دادند که ما امروز در سایه خون پاک آن‌ها، به اقتدار و افتخار و آبرو در جامعه بین‌المللی رسیده‌ایم.

فرماندارمیبد گفت: این وظیفه ماست که در همه حال با سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آشنایی با مسائل و مشکلات آن‌ها، روحیه انقلابی خود را حفظ و در مسیر شهدا قدم برداریم.