زمان : 04 Mehr 1395 - 15:53
شناسه : 129542
بازدید : 25383
بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از پروژه های سرمایه گذاری اردکان بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از پروژه های سرمایه گذاری اردکان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با همراهی معاونین توسعه مدیریت، سرمایه گذاری ضمن حضور در شهرستان اردکان، از پروژه های سرمایه گذاری در دست اجرای این شهرستان بازدید نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با همراهی معاونین توسعه مدیریت، سرمایه گذاری ضمن حضور در شهرستان اردکان، از پروژه های سرمایه گذاری در دست اجرای این شهرستان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد، مدیرکل و معاونین این اداره کل طی سفر به شهرستان اردکان، در جلسه ای در راستای ارائه گزارش طرح های اجرایی و روند کار پروژه ها که در فرمانداری شهرستان و با حضور فرماندار و معاون فرماندار شهرستان و بخشدار میبد برنامه ریزی گردیده بود، شرکت کردند و در پایان مقرر گردید موضوعات مطرح شده در این جلسه، در جلسه آتی شورای فنی اداره کل مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است: محمدمهدی شرافت و همراهان پس از جلسه از حسینیه کوشکنو نیز بازدید و در جریان روند اجرای طرح مرمت آن قرار گرفتند.

خانه طبایی اردکان که محل احداث اقامتگاه بوم گردی شهرستان است، هتل کوشک اردکان و منزل محمود فتاحی فعال میراث فرهنگی شهرستان از دیگر مکان هایی بود که مسئولین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از آن بازدید نمودند.