زمان : 02 Mehr 1395 - 13:46
شناسه : 129426
بازدید : 49937
قاتلان غیر بومی زرگر یزدی همراه با طلاهای مسروقه دستگیر شده اند قاتلان غیر بومی زرگر یزدی همراه با طلاهای مسروقه دستگیر شده اند

 یزدفردا قاتلان غبر بومی زرگر یزدی به همراه طلاهای مسروقه در استان های غربی کشور(همدان) دستگیر و به مقامات قضایی و انتظامی استان یزد تحویل داده شده اند.

یزدفرداا : معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبر نگار یزدفردا " قاتلان زرگر یزدی به همراه طلاهای مسروقه در استان های غربی کشور دستگیر و به مقامات قضایی و انتظامی استان یزد تحویل داده شده اند.

وی در ادامه افزود :سارقان دونفر و غیر بومی بوده اند که با پشتکار عوامل ناجا شناسایی شده و در یکی استان های غربی کشور دستگیر شده اند .

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار حق شناس اظهار داشت :تلاش شبانه روزی پرسنل ناجا برای دستگیری قاتلین زرگر یزدی نتیجه داد و این افراد به همراه طلاهای مسرقه  تحویل به مقامات قضایی و انتظامی استان یزد شده اند که در خبر های آتی جزییات خدمت مردم اعلام خواهد شد . 

مزیدی در ادامه  خاطر نشان کرد :برقراری امنیت دارالعباده یزد در اولویت  کاری نیروی انتظامی استان بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد فضای آرام و امنیت روانی مردمان خوب استان  دستخوش زیاده خواهی های جنایتکارانه  قرار گیرد که اقتدار نیروهای انتظامی و امنیتی و نیز آرامش و امنیت این استان را دچار خدشه ای هرچند اندک نماید.

خبر های تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد