زمان : 23 Shahrivar 1395 - 12:10
شناسه : 128712
بازدید : 15156
کشف موادمخدر و دستگیری دو نفر توزیع کننده موادمخدر خبر آرشیوی 23 دی ماه کشف موادمخدر و دستگیری دو نفر توزیع کننده موادمخدر

 

یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری دو نفر توزیع کننده موادمخدر و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگاه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدرضاصادقیان" در تشریح این خبرگفت: با بدست آمدن اخباری مبنی بر اینکه دو نفر متهم با هویت های معلوم در زمینه توزیع موادمخدر فعالیت دارند لذا موضوع در دستور کار ماموران موادمخدر و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان موادمخدر را از جنوب کشور به اردکان وارد و قصد توزیع در سطح شهر را دارند که توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ صادقیان تصریح کرد: ماموران شهرستان در قالب دو تیم پوششی اقدام به مراقبت از متهمان کرده و هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلت آنها مقداری موادمخدر کشف و پس از استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد موتورسیکلت نیز سرقتی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و برابر احكام صادره قضائی روانه زندان شدند.