زمان : 09 Bahman 1395 - 23:44
شناسه : 127650
بازدید : 14619
ارتباط مناسب با رسانه ها زمینه ساز جلب رضایت مندی شهروندان است خبر آرشیوی 22 دی ماه ارتباط مناسب با رسانه ها زمینه ساز جلب رضایت مندی شهروندان است

یزدفردا"سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: ارتباط مناسب با رسانه ها سبب خواهد شد که مسئولان از نیازمندی شهروندان در زمینه های گوناگون آگاهی یافته و برنامه های سازمان را در جهت نیل به اهداف موردنظر و جلب رضایت مندی شهروندان سوق دهند.

 سرهنگ "محمدرضامزیدی"  با بیان اینکه عصر کنونی را عصر ارتباطات و اطلاعات می نامند خاطرنشان کرد: اطلاعات ابزاری لازم برای تصمیم گیری بجا و به موقع است تا افراد و سازمان ها بتوانند از میان گزینه مطلوب به هدف های خود دست یابند.

وی ضمن اشاره به اینکه دسترسی به اطلاعات ابزار و وسایل یا به اصطلاح فناوری اطلاعات ضروری نیازمند علم ارتباطات است خاطرنشان کرد: زندگی در دنیای امروز به ارتباطات بستگی دارد و متاثر از آن است.

مزیدی تصریح کرد: اشخاص گوناگون در جامعه مدرن به شیوه های مختلف با هم ارتباط دارند و نحوه مراوده آن ها شیوه زندگی این افراد را تشكیل می دهد و نمایانگر فرهنگ آنان است.

سرهنگ مزیدی اطلاع‌رسانی، شكل دادن به افكار، نگرش‌ها، فرهنگ سازی و آگاهسازی اقشار مختلف جامعه را در ارتقاء امنیت و احساس امنیت، بسیار مهم برشمرد و افزود: در یك جامعه مبتنی بر اطلاعات، رسانه‌ها با تمامی تنوع خود مجاری اطلاع‌رسانی كم‌هزینه‌ای به شمار می‌روند.

معاون اجتماعی پلیس استان یزد استفاده بهینه و مناسب از رسانه ها را در گرو اعمال مدیریت صحیح مسئولان دانست و اضافه کرد: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی شده و همچنین با تعامل مناسب با رسانه ها می توان به اهداف از پیش تعیین شده و افزایش امنیت و احساس امنیت در جامعه دست پیدا کرد.

سرهنگ مزیدی اذعان کرد: ارتباط مناسب با رسانه ها سبب خواهد شد که مسئولان از نیازمندی شهروندان در زمینه های گوناگون آگاهی یافته و برنامه های سازمان را در جهت نیل به اهداف موردنظر و جلب رضایت مندی شهروندان سوق دهند.

وی مشارکت و همراهی مردم با پلیس در گرو آگاهی و اعتماد آنها به اهداف و برنامه های پلیس در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: دست یابی به پیشرفت در تمامی زمینه ها در جامعه نیازمند امنیت و احساس امنیت است.

معاون اجتماعی پلیس استان یزد در پایان بر بازخوردسنجی از فعالیت های مشاركتی و تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف تاکید کرد و افزود: یکی از اصلی ترین شرایط پایداری امنیت و احساس امنیت در جامعه، مشارکت مردم و همراهی و همکاری دستگاه های مختلف با پلیس است.