زمان : 25 Mordad 1395 - 19:00
شناسه : 127178
بازدید : 16553
 دستگیری سارقان 9 دستگاه موتورسیکلت در تفت دستگیری سارقان 9 دستگاه موتورسیکلت در تفت

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری چهار نفر از سارقان موتورسیکلت و کشف 9 دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا:، سرهنگ "احمدغلامزاده" درباره این خبر اظهار داشت: با توجه به سرقت های متعدد موتورسیکلت در این شهرستان ماموران کلانتری مرکز، طرح برخورد ضربتی با سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح، ماموران کلانتری مرکز، چهار نفر از سارقان حرفه ای موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کردند.

 غلامزاده گفت: سارقان به سرقت 9 دستگاه موتورسیکت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تکمیل پرونده قضایی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ غلامزاده با بیان این که اعضای این باند دست به سرقت موتورسیکلت هایی زده بودند که فاقد قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت بودند خاطرنشان کرد: راکبان موتورسیکلت هنگام ترک وسیله نقلیه خود، حتما آنرا به  تجهیزات ایمنی ضدسرقت از جمله قفل و  زنجیر مجهز کرده تا فرصت هر گونه سرقت از تبهکاران گرفته شود.

29 هزار نخ سیگار قاچاق از خودروی سواری کشف شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: ماموران پلیس آگاهی استان در بازرسی از یکدستگاه خودرو سواری "سمند"، 29 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا:، سرهنگ "علی فاتحی" سرپرست پلیس آگاهی استان یزد اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از خبری در خصوص ورود محموله سیگار از جنوب کشور به سطح شهر یزد مطلع شدند.

فاتحی گفت: ماموران ضمن شناسایی و توقیف خودروی سمند، در بازرسی انجام شده 29 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی ضمن اشاره به دستگیری دو سرنشین این خودرو ادامه داد: سیگارهای کشف شده در مارک های مختلف بوده که دارای ارزشی بالغ بر 150 میلیون ریال است.

سرهنگ فاتحی افزود: محموله سیگار های کشف شده به اداره دخانیات استان یزد تحویل داده شد.