زمان : 25 Mordad 1395 - 14:06
شناسه : 127080
بازدید : 19216
فرماندارمیبد در دیدار با آزادگان:آزادگان ذخیره نظام و انقلاب‌اند فرماندارمیبد در دیدار با آزادگان:آزادگان ذخیره نظام و انقلاب‌اند
در آستانه فرا‌رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، فرماندارمیبد به دیدار 3 تن از آزادگان سرافراز شهرستان میبد رفت.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در آستانه فرا‌رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، فرماندارمیبد به همراه امام‌جمعه موقت و جمعی از مسئولین به دیدار دکتر مصطفی دهقانی، عبدالوهاب دهقانی و محمدرضا شریف‌زاده 3 تن از آزادگان سرافراز که در شرق دجله و جزیره مجنون به دست دشمنان بعثی افتاده و سال‌ها در زندان‌های رژیم بعثی رنج و سختی و دوری از وطن را تحمل کرده بودند رفتند و از آن‌ها دلجویی کردند.

حسین فلاح در این دیدار آزادگان را ذخیره نظام و انقلاب خواند و افزود:8 سال دفاع مقدس درس‌های زیادی برای ملت ما داشت که یکی از آن‌ها خاطرات و تجربه‌های آزادگان است که باید به‌عنوان یک ارزش انقلابی به نسل نوجوان و جوان انتقال یابد.

فلاح افزود: هرچند دشمنان بعد از انقلاب 8 سال جنگ را برای ما تحمیل کردند تا به انقلاب ضربه بزنند و کشور را عقب نگه‌دارند اما به برکت انقلاب و تجربه‌های 8 سال دفاع مقدس در مقاومت در برابر دشمن به نتایج چشمگیری در عرصه‌های مختلف دست‌یافتیم.

وی گفت: امروز به برکت همین شجاعت و پایمردی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در جهان در حال نورافشانی است.