زمان : 25 Esfand 1384 - 02:06
شناسه : 1270
بازدید : 1482
شاهکار دیگری از مسئولین دانشگاه یزد شاهکار دیگری از مسئولین دانشگاه یزد

 شاهکار دیگری از مسئولین دانشگاه یزد

نامه وارده اول 
در استخدام اخیر دانشگاه یزد طی صورتجلسه هسته استخدام در مورد رشته حسابداری هیچ کدام از شرکت کنندگان در مصاحبه حائز صلاحیت شناخته نشدند وهمگی رد شدند اما اخیرا دانشگاه صورتجلسه خود را زیر پا گذاشته واقدام به استخدام دونفر زن از این شرکت کنندگان کرده است این دو نفر دارای مدر ک معادل لیسانس با معدل کمتر از 12 از دانشگاه بین المللی پیام نور تفت هستند آن هم از نوع فراگیر.
یکی از این افراد همسر یکی از مسئولین دانشگاه می باشد وفرد دیگر هم رابطه تنگاتنگی بایکی دیگر از مسئولین دانشگاه دارد
جالب اینجاست که از بین این همه کارمند شرکتی بامدارک معتبر از دانشگاههای سطح بالای کشور وبا معدل بالا این افراد نخبه که به استناد صورتجلسه مصاحبه کنندگان فاقد اطلاعات کافی در زمینه حسابداری می باشند انتخاب شده اند وقرار است کار حساس مالی دانشگاه به آنان سپرده شود؟؟؟؟؟!!!!

نامه وارده دوم

:با سلام
در ابتدا خواهشمندم كه خبر اينجانب را حتما در سايت قرار دهيد تا همه از بي عدالتي هايي كه در جامعه ما اتفاق مي افتد با خبر شوند.
در مورد استخدام 46 نفر در دانشگاه يزد قبلا مطالبي را اين سايت منتشر كرده است كه جا دارد از همه مسئولين محترم اين سايت تشكر شود.
بعد از گذشت يك سال و اندي از اين موضوع بالاخره اسامي اين افراد اعلام شد و كاشف به عمل آمده است كه تأخير در اعلام اسامي اين افراد به دليل پافشاري برخي از مسئولين دانشگاه جهت حذف بعضي از اسامي و اضافه كردن سه اسم (نورچشمي) به اين ليست بوده است. كه اكنون اين كار انجام شده و به سلامتي با توجه به اينكه مسئولين موفق شدند اسامي اين سه نفر را به زور به بقيه بقبولانند اسامي اعلام شد. در روزهاي گذشته توسط يك فرد خير اولين صورتجلسه اي كه در آن با استخدام اين سه نفر به دليل نداشتن اطلاعات كافي و صلاحيت علمي،مخالفت شده است را به دست همكاران رسانده است و همه را از اين بي عدالتي هاي دانشگاه مطلع كرده است .
ما كه دستمان از همه جا كوتاه است بايد شكايت پيش چه كسي ببريم كه پي گير كار ما باشد و جواب درست و قانع كننده اي به ما بدهد.
آيا جز خدا كس ديگري هم هست كه پي گير شكايت ما باشد؟

اخبار مرتبط سايت

 

فریادی برای آقای استاندار
تاریخ : 28 دي 1384 - بعدازظهر 10:46

پاسخی برای نامه سرگشاده کارمندان شرکتی دانشگاه یزد به رئيس جمهور و فریادی برای آقای استاندار
تاریخ : 02 بهمن 1384 - بعدازظهر 06:09

ما كه باور نداريم هفته آينده هم وجود داشته باشد
تاریخ : 04 بهمن 1384 - بعدازظهر 04:40

توسعه آموزش عالي وسئوالات بي پاسخ
تاریخ : 12 اسفند 1384 - بعدازظهر 06:19  

يزد فردا                                   نامه وارده