زمان : 25 Mordad 1395 - 00:45
شناسه : 126744
بازدید : 21733
پیام تبریک فرماندارمیبد به رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان پیام تبریک فرماندارمیبد به رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان در سی و سومین اجلاس رؤسای آموزش‌وپرورش کل کشور محسن موحدی فرد به‌عنوان رئیس برتر مناطق آموزش‌وپرورش کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل "حسین فلاح" به این شرح است:

رشد و بالندگی هر جامعه در گروه آموزش‌وپرورش موفق و تربیت نسل نوجوان و جوان است.

جامعه‌ای‌ که به سلاح علم و دانش در کنار ایمان و اراده مجهز باشد هرگز در برابر عوامل خارجی و هجوم فرهنگ‌های بیگانه تسلیم نخواهد شد و به حمدالله آموزش‌وپرورش شهرستان میبد که با تأسی از اندیشه‌های ناب رهبر معظم انقلاب و منشور امام‌جمعه محترم شهرستان در پیش روی خود قرار داده است تاکنون موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های علمی و آموزشی در سطح استان و کشور به دست آورده است.

لذا این‌جانب موفقیت‌های آموزش‌وپرورش میبد را که در سایه برنامه‌ریزی‌های جناب‌عالی و همکارانتان در ستاد آموزش‌وپرورش و البته با تلاش و پشتکار دانش آموزان و همدلی خانواده‌ها و مدیران و معلمین حاصل‌شده را ارج نهاده و برگزیده شدن شمارا در سی سومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش‌وپرورش کشور به‌عنوان مدیر برتر مناطق آموزش‌وپرورش تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم همچنان این راه درخشان و پر از موفقیت در آموزش‌وپرورش ادامه و پر رو هر باشد و زحمات ارزشمندتیم تعلیم و تربیت آموزش‌وپرورش روزبه‌روز ثمربخش‌تر شود.