زمان : 16 Mordad 1395 - 01:12
شناسه : 126328
بازدید : 20946
بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد در نشستی که با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعهٔ منابع استاندار یزد، فرماندارمیبد و مدیرعامل شرک شهرک صنعتی جهان‌آباد و تعدادی از مدیران و رؤسای هیئت‌مدیره شهرک‌های صنعتی خضرآباد و میبد برگزار شد؛ مشکلات واحدهای تولیدی این شهرک بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این نشست با اشاره به آغاز اجرای برنامه ششم توسعه کشور به مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی پرداخت.

حسین فلاح گفت: با توجه به پرداخت عوارض و مالیات بر ارزش‌افزوده از سوی واحدهای تولیدی در این شرایط رکود اقتصادی، اگر در برنامه ششم توسعه کشور نمایندگان محترم لایحه‌ای را به مجلس و به تصویب برسانند بخشی از ارزش‌افزوده برای حفظ و نگهداری شهرک‌ها هزینه شود بخشی از مشکلات این شهرک‌ها حل می‌شود.

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی هم رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی را در رونق اقتصادی و پایداری اشتغال مهم خواند و گفت: قطعاً برای روی پا ایستادن شهرک‌های صنعتی باید هزینه کرد و به جد این موضوع را در مجلس مطرح و پی گیری خواهد کرد.