زمان : 16 Mordad 1395 - 01:10
شناسه : 126305
بازدید : 21235
اخذ دستورات ویژه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس و فرماندارمیبد در سفر یک‌روزه به تهران اخذ دستورات ویژه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس و فرماندارمیبد در سفر یک‌روزه به تهران روز دوشنبه همین هفته بود که فرماندارمیبد بازهم برای پی گیری دو موضوع مهم شهرستان میبد عزم سفر به تهران کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد با هماهنگی قبلی که دکتر کمال دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور داشتند برای پی گیری و حل‌وفصل دو موضوع مهم دیدار کرد.

حسین فلاح در دیدار نخست خود با مهندس کرباسیان رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور بحث مسیر راه ندوشن – ورزنه را مطرح و با تشریح اهمیت این مسیر در اتصال آن به استان اصفهان و احمدآباد خواستار تخصیص اعتبار به این پروژه شد.

فلاح با اشاره به دستور خوب کرباسیان گفت: این دیدار نتایج خوبی داشت و امیدواریم با تخصیص اعتبار ویژه به این پروژه، آرزوهای چندین ساله مردم استان، به‌ویژه مردم شهر ندوشن و شهرستان میبد محقق شود.

فرماندارمیبد در دیدار با کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور هم روشنایی مسیرمیبد به سمت پل خورشید را مطرح و خواستار مساعدت در این راستا شد.

وی همچنین افزود: برای مرمت و تعریض راه‌های فرعی و شریانی در شهرستان میبد نیازمند حمایت‌های این وزارت هستیم.

فلاح با قدردانی از هماهنگی‌های نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این راستا و تشکر از همکاری مهندس نقصان محمدی و ذاکری گفت: در این زمینه که معاون وزیر دستور خوبی را دادند به‌زودی با عملی شدن این مساعدت‌ها شاهد اتفاقات خوبی در منطقه خواهیم بود.