زمان : 16 Mordad 1395 - 01:06
شناسه : 126300
بازدید : 20745
مشارکت مردم و خیرین نقش مهمی در توسعه و آبادانی دارند فرماندارمیبد: مشارکت مردم و خیرین نقش مهمی در توسعه و آبادانی دارند فرماندارمیبد در جلسه‌ای‌ حرکت‌های خیری در شهرستان میبد را ستود و گفت: رشد و توسعه شهرستان میبد در حوزه‌های مختلف مرهون توجه ویژه خیرین است و باید این فرهنگ اسلامی به‌عنوان یک ارزش حفظ و نهادینه شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد بابیان اینکه نیت نیک خیران در ایجاد بیمارستان، دانشگاه، مدرسه و مسجد و اماکن ورزشی و عمومی جامعه را به سمت خیر و سعادت پیش می‌برد افزود: امروز نباید به اعتبارات محدود دولتی تکیه کنیم بلکه باید با مشارکت مردم به دنبال تحقق کارهای ارزشمند در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی با اشاره به حرکت‌های جدید در شهرستان میبد در حوزه میراث فرهنگی با مشارکت مردم گفت: در دو سال گذشته چندین پروژه میراث فرهنگی ازجمله حمام سنتی یخدان و آسیاب بیده، مجموعه گلشن و تک بناها با مشارکت خودجوش مردم در محلات مختلف انجام‌شده است که نشان می‌دهد مردم علاقه‌مند فرهنگ و تاریخ خود هستند و به آن افتخار می‌کنند.

فلاح افزود: بزرگان و نخبگان هر محل با کمک‌های خیری می‌توانند گام‌های بزرگی در احیاء بناهای تاریخی، ایجاد فضاهای آموزشی، ورزشی و فرهنگی بردارند تا نسل نوجوان و جوان از آن بهره ببرند.

در پایان این جلسه از حاج محمدعلی ضیایی بیده از خیران شهرستان میبد که در عرصه‌های ورزش، بهداشت، مسکن، کمک به محرومان و احداث و تجهیز مدارس فعالیت ارزشمندی داشت با اهداء لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.