زمان : 22 Esfand 1384 - 02:16
شناسه : 1256
بازدید : 2709
كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر يزد برگزار کرد كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر يزد برگزار کرد
 كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر يزد برگزار کرد .
---------------------
به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهريزد دویست و هجدهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه این شورا با حضور امیرحسین رادمنش، محمدفقیه خراسانی و ناصر پارسائیان از اعضای کمیسیون ، اقبالی کارشناس کمیسیون، آزادی مدیرمالی شهرداری و مسؤولین مالی سازمانهای اتوبوسرانی، تاکسیرانی، بازیافت و تبدیل مواد، عمران، بهسازی و نوسازی، آمار و فن آوری اطلاعات، میادین میوه و تره بار، خلدبرین و آتش نشانی در محل تالار جلسات شورا تشکیل شد.
براساس این گزارش دراین جلسه مباحثی چون رعایت عدالت در تنظیم بودجه ها، هزینه کردها، حسابرسی و به روزکردن سیستم مالی شهرداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. امیرحسین رادمنش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا اظهارداشت یکی از اهرمها و قدرتهای شورای شهر حسابرسی و تفریغ بودجه است و هدف از انجام آن اصلاح سیستم و پیشنهاد روش صحیح تسهیل در امور است.
محمدفقیه خراسانی عضو کمیسیون نیز تصریح کرد منظور از حسابرسی این است که مشخص شود همه کارها درچارچوب بودجه مصوب صورت بگیرد و شورا هم جدی تر از قبل این مسأله را مدنظر دارد. وی گفت از نظر قانون خیلی از اختیارات سازمانها، هیأت مدیره و شورای سازمانها ومباحث مالی شهرداریها مشخص نیست و به همین منظور قراراست ابتدای سال آینده سمیناری باحضوررؤسای کمیسیونهای برنامه وبودجه شوراهای سراسرکشور در یزد برگزار شود تا بابحث وتبادل نظری که صورت می گیرد دستورالعملی را بمنظورمشخص نمودن یک سیستم مالی مدرن درشهرداریها به تصویب برسانند وبه هیأت دولت پیشنهادنمایند.


                                يزد فردا