زمان : 04 Mordad 1395 - 12:55
شناسه : 125570
بازدید : 4717
چرا داعش همه جا هست غير از ايران ؟! چرا داعش همه جا هست غير از ايران ؟!

يكي از سوژه هايي كه بطور مكرر در صدر اخبار رسانه هاي دنيا مي باشد عملياتهاي تروريستي و انفجارهاي گروههاي تكفيري مانند داعش است و يكي از نكات قابل تامل در اين موضوع بروز اين حوادث در كشورها و مكانهايي از دنيا بوده كه شايد كمتر تصور آن مي رفته است . از عمليات در كشورهايي همچون عراق و سوريه و افغانستان و تركيه و عربستان در منطقه خاور ميانه گرفته تا فرانسه و بلژيك و آلمان در قلب اروپا .

اما در اين ميان نكته بسيار مهمي كه حكايت از موقعيت ممتاز و استثنايي جمهوري اسلامي ايران بويژه در امور دفاعي و امنيتي دارد ، عدم بروز چنين حوادثي در سرزمين پهناور و مقدس ايران اسلاميست . در شرايطي كه دور تا دور ما را تروريستها اشغال كرده اند همگي ما بالاترين ميزان امنيت در كل دنيا را تجربه مي كنيم ، چرا كه حوادث ماههاي اخير كاملا نشان داده كه هيچكدام از ساير كشورهاي دنيا حتي در قلب اروپا و آمريكا نمي توانند احساس امنيت كامل داشته باشند .

اگر چه بررسي چنين موضوع بسيار مهمي جاي بحثهاي مفصل از جنبه هاي گوناگون دارد وليكن ما بصورت بسيار مختصر به برخي از اين عوامل اشاره مي كنيم .

قطعا در اين ميان سيستمها و دستگاههاي امنيتي قوي با اتكاء به امدادهاي غيبي الهي و مددجويي از عنايت بي دريغ آقا امام زمان مهمترين نقش را ايفا كرده و مي كنند ولي عوامل ثانوي ديگري نيز مي توانند در اين مهم نقش داشته باشند .

امروزه تقريبا بر همگان آشكار شده كه داعش و گروههايي از اين دست ساخته و پرداخته قدرتهايي همچون آمريكا و صهيونيست و امثالهم هستند كه به عنوان ابزاري در دست آنها در جهت تامين منافع بكار مي روند و از حمايت مستقيم و غير مستقيم آنان برخوردارند .

چيزي كه امروزه بر دشمنان ما و قدرتهاي بزرگ كاملا اثبات و پذيرفته شده توان دفاعي و مقابله جمهوري اسلامي ايرانست ؛ و از سويي آنان اين نكته مقام معظم رهبري را كاملا آويزه گوش كرده اند كه " دوره بزن در رو گذشته است ؟! " .

در شرايطي كه افراد تبعه كشورهاي اروپايي و برخي ديگر كشورها پس از شسستشوي مغزي و آموزشهايي كه در گروههاي تكفيري ديده اند در بازگشت به كشورهاي خود عملياتهاي تروريستي را طراحي و اجرا مي كنند ، هم سران اين گروهها و هم سران برخي قدرتهاي جهاني به عنوان پديدآورندگان و حاميان اين گروهها به خوبي دريافته اند كه هر گونه اقدام و حتي نگاه شيطاني به سرزمين مقدس ايران ممكن است حتي به نابودي كامل و محو آنها از صفحه روزگار منجر شود .

تا فرداهايي بهتر