زمان : 30 Tir 1395 - 22:51
شناسه : 125177
بازدید : 6477
دشمن به وسیله فضای مجازی سعی در دوری جوامع از اسلام ناب دارد آیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم رونمایی از 7 کتاب اسناد ساواک در یزد اظهار داشت: دشمن به وسیله فضای مجازی سعی در دوری جوامع از اسلام ناب دارد
 


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن به وسیله فضای مجازی سعی در دوری جوامع از اسلام ناب دارد، گفت: استکبار به دنبال ارائه الگوهای نادرست به جوانان ایران است.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم رونمایی از 7 کتاب اسناد ساواک در یزد اظهار داشت: یادآوری خدمات بزرگان و سیره حسنه این افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: در دنیا گروه‌ها و فرقه‌های مختلف برای اینکه ایده و نظر خود را به جهانیان بقبولانند تلاش می‌کنند و متاسفانه رسانه‌های مختلف در زمینه ترویج افکار نادرست به وسیله دشمنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی با بیان این مطلب که اشاعه‌گری فساد و تمام انحراف‌ها از مهمترین برنامه‌های صهیونیست‌ها است، گفت: در زمینه اقتصاد هم آنها سعی دارند که همه موفقیتهای اقتصادی را به دست خود بگیرند و دیگر کشورها را همیشه دنبال خودشان بکشانند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تکید بر اینکه استکبار هر کاری که بتواند برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه انسانها انجام دهند را انجام می‌دهند، گفت: امروز ما شاهد این موضوع هستیم که به ویژه در فضاهای مجازی و اینترنتی دشمنان سعی بر دور کردن افراد از اسلام ناب هستند.
آیت الله ناصری افزود: در این دوره‌های اینچنینی اگر حرکت‌هایی در دنیا انجام شود و کارها و برنامه‌ریزی‌هایی بشود که انسانها و به ویژه جوانانمان الگوهای سالم و رفتارهای صحیح و سازنده را پیدا کنند، کار بسیار مهمی صورت گرفته است.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه انسان کمال طلب است و به دنبال گمشده‌ای است که این گمشده همان حس کمال طلبی است، افزود: متاسفانه دشمن به دنبال ارائه الگوهای نادرست به جوانان ماست تا به این وسیله آنها را به بیراهه بکشانند.