زمان : 22 Tir 1395 - 23:15
شناسه : 124656
بازدید : 17172
دستگيري سارقان مغازه در ابرکوه دستگيري سارقان مغازه در ابرکوه

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه از دستگيري سارقان مغازه اين شهرستان توسط ماموران کلانتري اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "احمدکمالي" فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت مغازه كه با تخريب درب مغازه به روش ديلم زني صورت گرفته بود، موضوع در دستور كار ماموران كلانتري قرار گرفت.
کمالي در اين خصوص تصريح كرد: با تلاش شبانه روزي ماموران و همچنين پس از انجام يكسري كار اطلاعاتي و بررسي هاي ميداني در نهايت، دو سارق شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير شدند. 
وي افزود: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني به بزه انتسابي و 5 فقره سرقت از چند باب مغازه اعتراف و همراه با پرونده هاي متشکله تحويل مقام قضايي گرديدند. 
سرهنگ کمالي در پايان با اشاره به اينکه مهمترين رويکرد پليس ايجاد فضاي امن و آرام براي مردم و حفاظت و صيانت از امنيت اخلاقي و اجتماعي است گفت: پليس با قدرت در مقابل افراد قانون شکن، هنجار شکن، سارقان، مخلان نظم و امنيت مي ايستد و از تمام تلاش و توان خود، براي ايجاد نظم و امنيت در سطح شهرستان بهره خواهد برد.