زمان : 19 Esfand 1384 - 03:25
شناسه : 1237
بازدید : 753
مركزالكترونيكي" هاتف " سازمان بنياد شهيد استان يزد به بهره‌برداري رسيد مركزالكترونيكي" هاتف " سازمان بنياد شهيد استان يزد به بهره‌برداري رسيد

 مركزالكترونيكي" هاتف " سازمان بنياد شهيد استان يزد به بهره‌برداري رسيد 




در آستانه سالروز تشكيل بنياد شهيد، مركز الكترونيكي هاتف سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد،روز پنجشنبه طي آييني درشهر يزد، افتتاح شد.

به گفته رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد، اين مركز، نخستين سازمانه خدمات رساني الكترونيكي در كشور است كه امكان خدمات رساني سريع را براي خانواده شهدا و ايثارگران فراهم مي‌كند.

سيدعلي اكبر حسيني‌نسب در آيين افتتاح اين مركز افزود: تعامل هوشمندانه با خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان بارعايت كرامت وارايه خدمات در كوتاهترين زمان ممكن از اهداف اصلي اين مركز است.

وي اظهار داشت: مركز هاتف، اين امكان را براي ايثارگران فراهم مي‌كند تا از طريق تماس با تلفن‪ ۱۶۱۶‬آنچه رامورد توجه و درخواست آنهاست با مسوولان اين بنياد در ميان بگذارند.

وي اضافه كرد: مركز ياد شده يك بزرگراه و شبكه عظيم ارتباطي است كه از يك سو، همه سطوح سازمان را به يكديگر متصل كرده و از طرف ديگر، امكان برقراري ارتباط با آحاد جامعه هدف را در كوتاهترين، سريع‌ترين و دقيق‌ترين شكل، فراهم مي‌كند.

استان يزد، چهار هزار شهيد، تقديم انقلاب اسلامي نموده است.

بنياد شهيد انقلاب اسلامي در‪۲۲‬اسفند سال‪ ۱۳۵۸‬با صدور فرمان تاريخي امام (ره) تشكيل شد.

يزد فردا            ايرنا