زمان : 29 Khordad 1395 - 15:39
شناسه : 123667
بازدید : 7618
انهدام باند سرقت موتورسيکلت در عمليات ماموران کلانتري 11 احمدآباد انهدام باند سرقت موتورسيکلت در عمليات ماموران کلانتري 11 احمدآباد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد ماموران کلانتري 11 "احمدآباد" شهرستان اردکان با انجام يک کار اطلاعاتي و عملياتي يک باند سه نفره سرقت موتورسيکلت را با 10 فقره سرقت شناسايي و منهدم کردند.
 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " سرهنگ "سيدرضاصادقيان" درباره جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي سرقت هاي متعدد موتورسيکلت در شهرستان اردکان و همچنين شهرستان هاي همجوار بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس تحقيقات گسترده اي را در اين خصوص آغاز کرده و در اين تحقيقات بود که اهالي منطقه به تردد يکي از همسايگان با موتورسيکلت هاي مختلف اشاره کردند.
صادقيان گفت: ماموران کلانتري 11 احمدآباد، تردد و رفت و آمدهاي متهم را مدنظر قرار دادند و پس از کسب اطمينان از موضوع، وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.
سرهنگ صادقيان ضمن اشاره به کشف تعداد بسيار زيادي از اموال و وسايل مسروقه موتورسيکلت هاي مسروقه از مخفيگاه اين متهم خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي انجام شده به سرقت موتورسيکلت در اين شهرستان و چند شهرستان ديگر با همدستي دو تن ديگر اعتراف کرد.
وي افزود: ماموران پليس دو همدست ديگر اين متهم را نيز شناسايي، دستگير و اعضاي اين باند سه نفره به 10 فقره سرقت موتورسيکلت و سپس اوراق موتورسيکلت هاي سرقتي و فروش اموال مسروقه به يک مالخر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان اردکان با بيان اينکه متهمان، بيشتر دست به سرقت هاي موتورسيکلت هاي فاقد قفل و تجهيزات ايمني ضدسرقت زده بودند يادآور شد: شهروندان ضمن جدي گرفتن هشدارهاي پليس وسايل نقليه خود را به تجهيزات و وسايل ايمني ضدسرقت مجهز کنند