زمان : 27 Khordad 1395 - 13:12
شناسه : 123580
بازدید : 9955
علت مرگ پسر جوان در زندان پلیس چیست؟ علت مرگ پسر جوان در زندان پلیس چیست؟
زدفردا"دادستان آبادان و بنده به صورت مستقیم در حال پیگیری موضوع هستیم و اگر مأموران ما قصوری داشته باشند به‌طور قطع با آنها برخورد خواهیم کرد اما تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر اینکه پلیس وی را شکنجه داده وجود ندارد.

به گزارش ایران، پسر جوانی که در جریان بازجویی در بازداشتگاه پلیس به کما رفته بود در حالی جان باخت که رئیس پلیس آبادان مرگ وی را بر اثر شکنجه تکذیب کرد.

سرهنگ سید محسن تقی‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت: در پی انتشار خبر به کما رفتن جوان آبادانی در شبکه‌های اجتماعی متأسفانه برخی از افراد ناآگاه به واسطه تعدادی افراد مغرض مدعی شدند که این پسر جوان توسط مأموران کتک خورده است.

 وی در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی این پسر جوان- نادر- را برای بازجویی احضار کردند و پلیس طبق وظیفه ذاتی و قانونی‌اش با وی برخورد کرده و طبق مشاهدات، هیچ‌گونه جای ضرب و شتمی نیز روی بدن نادر وجود ندارد.

وی ادامه داد:  دادستان آبادان و بنده به صورت مستقیم در حال پیگیری موضوع هستیم و اگر مأموران ما قصوری داشته باشند به‌طور قطع با آنها برخورد خواهیم کرد اما تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر اینکه پلیس وی را شکنجه داده وجود ندارد.

سرهنگ تقی‌زاده خاطرنشان کرد: افرادی که این موضوع را نشر داده‌ و ادعا کرده‌اند پلیس، نادر را شکنجه کرده از طریق پلیس فتا و دایره حقوقی ناجا تحت تعقیب قرار گرفتند و به اتهام تشویش اذهان عمومی و خدشه دارکردن چهره پلیس و نشر اکاذیب با آنها برخورد خواهد شد.گفتنی است صبح دیروز چند تن از این افراد در پلیس فتا تحت بازجویی قرار گرفتند اما اظهار داشته‌اند که چون در شبکه‌های اجتماعی این موضوع را دیده‌اند، آن را پخش کرده‌اند که البته همین اقدام  نیز مسئولیت حقوقی دارد.

در حال حاضر جسد نادر برای بررسی علت اصلی مرگ در پزشکی قانونی است.