زمان : 17 Khordad 1395 - 01:40
شناسه : 122924
بازدید : 19639
دستگيري مزاحم نواميس در ابرکوه دستگيري مزاحم نواميس در ابرکوه

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد- يزد- ماموران پليس آگاهي شهرستان ابرکوه فردي را که با استفاده از موتورسيکلت و پرسه زني در خيابان هاي خلوت شهر براي تعدادي از بانوان ايجاد مزاحمت ميکرد شناسايي و دستگير کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در گفت و گو با واحد دریافت خبر یزدفردا"، گفت: با توجه به شکايت تعدادي از شهروندان و مديران مدارس دخترانه مبني بر ايجاد مزاحمت نواميس توسط فرد ناشناسي در خيابانهاي خلوت شهر و روبروي مدارس دخترانه در زمان تعطيل شدن دانش آموزان، دستگير اين متهم در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ "احمد کمالي" افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان ابرکوه با انجام گشت زني محسوس و نامحسوس در محل هاي از پيش تعيين شده و همچنين انجام تحقيقات محلي و کسب اظهارات شاکيان، موفق به شناسايي متهم شدند.
وي، افزود: روز گذشته متهم فردي به هويت(م.م) 30 ساله در يکي از خيابانهاي شهرستان مشاهده و در عمليات ضربتي ماموران پليس دستگير و براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در پايان گفت: پليس با افرادي که به هر نحو امنيت شهروندان را سلب کنند برابر قانون و با قاطعيت، برخورد خواهد کرد