زمان : 10 Khordad 1395 - 20:18
شناسه : 122614
بازدید : 9740
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد: مقررات نظارت کارگاهی باید بومی سازی شود رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد: مقررات نظارت کارگاهی باید بومی سازی شود

یزدفردا" مهندس فرشید در دیدار با شهردار یزد از همکاری فعال شهرداری در برگزاری اولین همایش ملی نظارت کارگاهی در استان یزد تقدیر کرد و گفت: شهرداری به لحاظ ارتباط مستقیم و قوی با مالکان، می تواند نقش مهمی در پیگیری نظارت بر کیفیت ساخت وسازها و برخورد با متخلفان برعهده گیرد.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری موفق این همایش اظهار داشت: هماهنگی های انجام شده نشان می دهد که استان یزد در زمینه نظارت کارگاهی و عملیاتی کردن آن می تواند پایلوت قرار گیرد و ایده های استان در این همایش به خوبی مطرح می شود.

مهندس فرشید افزود: با عملیاتی کردن نظارت مقیم و کارگاهی، نظارت بر پروژه های عمرانی با کیفیت و صلابت بیشتری صورت می گیرد و فرصتی برای کسب تجربه مهندسان جدیدالورود فراهم می گردد.

در این دیدار مهندس سعیدنامه مدیر باشگاه ورزشی سازمان و مسئول حسن اجرای همایش نیز حضور داشت و توضیحات مبسوطی در باره روند برگزاری این همایش کشوری ارائه کرد.