زمان : 17 Esfand 1384 - 18:30
شناسه : 1226
بازدید : 2429
پاسخ نويسنده وبلاك ايساتيس به مطلب  نمي دانم اگر ما چنين خزعبلاتي چاپ مي كرديم ، سرنوشتمان به كجا مي كشيد. پاسخ نويسنده وبلاك ايساتيس به مطلب نمي دانم اگر ما چنين خزعبلاتي چاپ مي كرديم ، سرنوشتمان به كجا مي كشيد.

 پاسخ نويسنده وبلاك ايساتيس به مطلب نمي دانم اگر ما چنين خزعبلاتي چاپ مي كرديم ، سرنوشتمان به كجا مي كشيد.:
سلام. البته من هم همه آنچه در آن تقويم آمده بود را خزعبلات نمي دانم و منظورم همه عبارات نبود و شايد اگر واژه را با قيد و احتياط بيشتري بكار مي بردم بهتر بود ولي انصافا اينكه زن سرينش بزرگ باشد يا دختر اطراف رانش بزرگ باشد تا نزد همسرش محبوب باشد ، مطلبي است كه عقل و علم من و ديگران كشش فهميدن و درك آنرا نداشته باشد.

من قبلا هم دعايي خوانده بودم كه مخصوص بيرون آمدن كرم از دندان بود و يا اينكه روايتي درباره اينكه اگر كسي اسهال بگيرد و از اسهال بميرد ، شهيد محسوب محسوب مي شود. از اين گونه روايت و ادعيه بسيار ديده شده و البته جزء خزعبلات نمي تواند باشد. در گزارش مورد اشاره هم ما چيزي به يزدي ها نسبت نداديم.

 گزارشي بود تهيه شده از سوي مراجع قانوني كشور و رسمي كه ما سانسورش كرديم و مطلبي بود درباره يك دختر افغان كه ربطي به يزدي ها نداشت و ممكن بود برخي حوادث زندگي او در يزد اتفاق افتاده باشد. در هر صورت براي اين دوست ناديده آرزوي موفقيت مي كنم.
از دوستان يزدفردايي هم بدليل انعكاس نقدها و همچنين انعكاس خبر مربوط به حادثه خبرنگاران روزنامه تشكر مي كنم.

در نشريات قانوني است كه اگر پاسخ دهنده بخواهد مطلب در همان مكان مطلب ارائه شده چاپ مي شود. شما معمولا مطالب را در پايان هم مطلب چاپ مي كنيد كه اندكي از اهميت دورش مي كند و منصفانه نيست.

كاش اين مطلب را مي شد چون همانگونه كه براي نظر دوست محترم فردايي را عمل كرده ايد، اقدام نمائيد

اصل مطلب     

نمي دانم اگر ما چنين خزعبلاتي چاپ مي كرديم ، سرنوشتمان به كجا مي كشيد. 

 

يزد فردا